wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PUBLIC RELATIONS SPOŁECZNE WYZWANIA


RED. OLĘDZKI J.

wydawnictwo: U WARSZAWSKI, 2007, wydanie I

cena netto: 49.50 Twoja cena  47,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim otoczeniem i interesariuszami. Jeśli udział w tym biorą komunikatorzy profesjonaliści, to powiemy, że jest to świadome, zaplanowane i zorganizowane komunikowanie, którym zajmują się specjaliści PR-owcy znający sposób na zapobieganie potencjalnym kryzysom i potrafiący przełamywać bariery w porozumiewaniu się ludzi ze sobą. Podstawą tego zawodu jest zawsze kontakt z ludźmi - przyjazny kontakt dający szansę na rozwiązywanie konfliktu.

prof. dr hab. Jerzy Olędzki, fragment z "Wprowadzenia"


Spis treści

Public relations jest społecznym dialogiem - wprowadzenie
(Jerzy Olędzki)    7   

CZĘŚĆ PIERWSZA. Public relations - komunikacja i dialog  
Technologie informacyjne a komunikacja marki (Barbara Czyżowicz-Lorek)    
Promowanie mediów w mediach. Ze studiów nad marketingiem medialnym (Anna Jupowicz-Ginalska)  
Zależność pomiędzy PR a społeczną odpowiedzialnością, czyli współpraca - dialog - działanie (Iwona Kuraszko)
Świat masowo manipulowany (Przemysław Kołak)
Web 2.0 - w poszukiwaniu modelu (Katarzyna Korzeniewska) 
Wyzwania public relations w dobie uscieciowionej gospodarki i sieciowego społeczeństwa (Anna Miotk)     
Public relations rankingów - perspektywa epistemologiczna (Alicja Waszkiewicz)

CZĘŚĆ DRUGA. Badania empiryczne  
Informacja publiczna w społeczeństwie obywatelskim - model dla państw Unii Europejskiej (Marcin Kowalczyk)  
Komunikowanie polityczne w polskiej cyberprzestrzeni (Agnieszka Starewicz-Jaworska)    
Rola public relations w komunikacji społecznej. Wyniki badań środowiska polskich PR-owców (Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło)   
O autorach 
English Supplement: Public Relations Across Borders. International Experts Forum   
Strategic Public Relations in the Era of Technology (Katerina Tsetsura - Oklahoma University, USA) 
Global PR Trends (Steve Ellis - MediaAble Ltd., England) 
How to Conduct PR Across Borders: Agency&Corporate Perspectives (Ian Herbison - Mmd Corporate, Central&Eastern Europe)  
New Rulers for a New World (Katie Delahaye Paine - KD Paine&Partners, USA)       
PR in Poland and Europe. A Brussel Perspective (Jean-Leopold Schuybroek - Belgium)

297 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022