wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.75 52,01   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PROBLEMY I WYZWANIA PUBLIC RELATIONS W ŚWIETLE BADAŃ I PRAKTYKI


TWORZYDŁO D. CHMIELEWSKI ZB. RED.

wydawnictwo: WSIIZ, 2009, wydanie I

cena netto: 54.75 Twoja cena  52,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach.
Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.


Spis treści:

 

WSTĘP


PUBLIKACJE NAUKOWE
Piotr ANDRZEJEWSKI
Koncentracja a pluralizm medialny
Janusz BIERNAT
Wartość dodana public relations - kapitał relacji
Juliusz BOLEK
Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit?
Maria BUSZMAN
Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej
Magdalena DASZKIEWICZ, Paweł WANIOWSKI
Promocja miast czy gra pozorów
Ewa JAŚKA
Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech  na podstawie badania ankietowego
Paweł KOCOŃ
Brunatny PR- internet relations organizacji skrajnie prawicowych
Małgorzata KOSZEMBAR-WIKLIK
Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych
Anna KNAPIK
Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich
Katarzyna KULIG-MOSKWA
Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy
Wiesław MACIERZYŃSKI, Agnieszka BOJANOWSKA
Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku
Renata MAĆKOWSKA
Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka
Rafał POLAK
Modele samorządowych lokalnych portali internetowych
Magdalena RZEMIENIAK
PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie
Karina STASIUK-KRAJEWSKA
Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych
Beata TARCZYDŁO
Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady
Jacek TRĘBECKI, Waldemar RYDZAK
Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce
Aneta Małgorzata WALICKA
Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści
Agnieszka WERENOWSKA, Marlena GRYZ
Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem
Grzegorz WRÓBEL, Alicja WRÓBEL
Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej


ANALIZY PRZYPADKÓW
Wojciech FURMAN
Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations
Wiesław MACIERZYŃSKI, Ewa PAWŁOWSKA
Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych .
Renata MŁYNARCZUK
"Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej"
Stanisław ŚLUSARCZYK, Radosław ŚLUSARCZYK, Julita ŚLUSARCZYK
Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku
Wojciech ZALEWSKI
Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej

 


304 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022