wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 103.99 98,79   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PUBLIC RELATIONS WIARYGODNY DIALOG Z OTOCZENIEM PODRĘCZNIK


WOJCIK K. / DLA TEORETYKÓW PORADNIK DLA PRAKTYKÓW /

wydawnictwo: PLACET, 2010, wydanie IV

cena netto: 103.99 Twoja cena  98,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami.

 

Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji.

 

Z książki dowiecie się:

 

·         Co to jest I do czego służy public relations i public affairs

·         Jakimi technikami posługuje się PR

·         Jak wykorzystać PR do kształtowania wizerunku i komunikacji z otoczeniem

·         Czy etyka w prowadzeniu PR jest potrzebna

·         Jak zorganizować działalność PR

·         Jakie kwalifikacje powinna mieć kadra PR

·         Jak współpracować z agencjami PR

·         Jak tworzyć programy PR i jak je realizować

·         Jak współpracować z mediami i organizować akcje informacyjne

·         Jak oddziaływać na ważniejsze części otoczenia

·         Jak kontrolować efekty działalności PR


Spis treści:

Wstęp
Przedmowa


Część I. ISTOTA, FUNKCJE, ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI PR
Rozdział 1. Istota public relations
Rozdział 2. Motywy prowadzenia działalności publi relations dawniej i dziś
Rozdział 3. Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry


Część II. FAZY PRZEDREALIZACYJNE W PROCESIE PUBLIC RELATIONS
Rozdział 4.Analiza stanu wyjściowego
Rozdział 5. Programowanie, planowanie


Część III. REALIZACJA PROGRAMÓW PUBLIC RELATIONS
Rozdział 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations
Rozdział 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku
Rozdział 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia
Rozdział 9. Public relations organizacji rożnego typu
Rozdział 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations


Część IV PUBLIC RELATIONS WŚRÓD NAUKOWYCH DYSCYPLIN I BADAŃ ZA GRANICĄ I W POLSCE


ANEKS


960 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022