wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 29.99 28,49   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DLACZEGO MNIE NIE ROZUMIECIE? POZNAJ 8 BARIER W KOMUNIKACJI I POKONAJ


HOGAN K. STUBBS R.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2011, wydanie I

cena netto: 29.99 Twoja cena  28,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Jak robić na ludziach doskonałe wrażenie i zjednywać sobie przyjaciół?
  • Jak przemawiać, by wzbudzać zachwyt w słuchaczach?
  • Jak słuchać i być słuchanym?
  • Jak stać się mistrzem autoprezentacji?

1. Czy potrafisz zrobić dobre pierwsze wrażenie?
2. Czy umiesz treściwie i w sposób ciekawy opowiadać swoje historie?
3. Czy jesteś w stanie uważnie wysłuchać swojego rozmówcy?
4. Czy czasem kłócisz się z zamiarem wyrządzenia komuś krzywdy?
5. Czy zdarza Ci się krytykować innych głośno?
6. Czy okazujesz czasem swoją wrogość i pogardę?
7. Czy bywa, że lekceważysz wyraźną mowę ciała?
8. Czy przestrzegasz cyklu komunikacji?

Oto osiem najbardziej typowych błędów, które popełniamy podczas komunikowania się z innymi ludźmi.

Jeśli kiedykolwiek popełniłeś choć jeden z nich, doskonale wiesz, jak bardzo potrafi to utrudnić Twoje relacje z bliskimi, kolegami z pracy czy nowo poznanymi osobami.

Ta książka koncentruje się na obszarach komunikacji, w których ludzie popełniają najwięcej błędów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób mogłeś w przeszłości zrażać do siebie innych i wzbudzać w nich negatywne emocje, kiedy tylko pojawiałeś się w pobliżu. Nauczysz się szczerze oceniać Twój styl komunikowania się oraz jego wpływ na ludzi z Twojego otoczenia.

Odkryjesz, jak dostrzegać dyskretne sygnały, które powiedzą Ci, czy nawiązałeś z drugą osobą dobry kontakt, czy mówisz w sposób zrozumiały dla widowni oraz czy używasz słów budzących zainteresowanie. Nauczysz się rozpoznawać w sobie to, co odpycha innych i nie pozwala im słuchać Cię tak, jak byś tego chciał. To potężny aspekt samoświadomości, dzięki któremu staniesz się fascynujący dla wszystkich ludzi wokół Ciebie!


Spis treści:

Podziękowania (7)
Wstęp (9)

Rozdział 1. Nieumiejętność zrobienia dobrego pierwszego (i drugiego) wrażenia (13)
Rozdział 2. Źle opowiedziana historia (35)
Rozdział 3. Zapomniana sztuka słuchania (59)
Rozdział 4. Kłócenie się z zamiarem wyrządzenia krzywdy (69)
Rozdział 5. Krytyka "szczera" aż do bólu (77)
Rozdział 6. Wrogość i pogarda (103)
Rozdział 7. Ignorowanie komunikacji niewerbalnej własnej... Twojego rozmówcy (115)
Rozdział 8. Ignorowanie cyklu skutecznej komunikacji (155)

Bibliografia (165)


168 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022