„Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków,
Wydanie II poszerzone” jest unikalnym zbiorem opinii
i uwag spisanych przez osiemnastu autorów należących
do kadry zarządzającej największych agencji PR, zrzeszonych w Związku Firm Public
Relations. Książka jest pierwszą tego typu publikacją w Polsce. Pierwsze wydanie
ukazało się w 2006 roku. Wydanie II zostało poszerzone
o dodatkowe rozdziały, a pozostałe tematy zostały uaktualnione i wzbogacone o nowe case
study.
Wśród zagadnień poruszanych w książce znajdują się m.in.
relacje z mediami, planowanie działań komunikacyjnych, komunikacja wewnętrzna,
komunikacja kryzysowa, organizacja imprez, sponsoring, CSR, public affairs & lobbying,
etyka w PR, a także social media i community relations.
Książka konkretna, aktualna, zawierająca liczne przykłady
i case studies. Przydatna praktykom chcącym lepiej poznać profesjonalny warsztat
zarządzania społecznym obrazem firmy lub instytucji oraz studentom piszącym prace
dyplomowe. Jej ogromnym walorem jest fakt, że zawiera opis własnych obserwacji i
doświadczeń szefów wiodących w Polsce firm zawodowo zajmujących się public
relations. Może być więc też przewodnikiem do samodzielnego studiowania
praktycznej wiedzy
o sztuce współczesnego PR - powiedział prof. zw. dr hab. Jerzy Olędzki, Kierownik
Zakładu Public Relations i Marketingu Medialnego w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu
Warszawskiego.