|
COACHING TRANSFORMACYJNY JAKO DROGA KU SYNERGII
CZARKOWSKA L.D. wydawnictwo: POLTEXT, 2014, wydanie I cena netto: 59.90 Twoja cena 56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Coaching transformacyjny jako droga ku synergii
Coaching transformacyjny jest to proces osobistej przemiany i dotyczy tego, kim
klient jest, a nie tego, co robi.
Nie jest to praca na płytszych poziomach neurologicznych piramidy Batesona-Diltsa,
czyli praca nad zmianą zachowań, rozwojem wybranych kompetencji, ani też nad
przepracowywaniem ograniczających przekonań klienta.
Coaching transformacyjny dotyczy całej jego osoby, jego tożsamości oraz wizji i
misji, dlatego też jest to szczególny rodzaj coachingu, w którym rola coacha polega na
byciu świadkiem zachodzącego procesu, a nie aktywatorem zmiany. W tym znaczeniu
transformacja wydarza się sama – kiedy klient jest na nią gotowy.
Coach swoją obecnością tworzy przestrzeń, a jako towarzysz buduje coachingową
relację opartą o zaufanie, w którą poprzez pytania wnosi uważność i poszerza
świadomość klienta. Poprzez odkrywanie prawdy o sobie, następuje integracja na
głębszym poziomie tego, co początkowo jawi się jako dysharmonia a nawet sprzeczność.
Niniejsza książka prezentuje szeroki wachlarz koncepcji teoretycznych oraz
modeli i narzędzi wspierających transformacyjny wymiar pracy coachingowej, a także
opisy przypadków zastosowania transformacji ludzi i zespołów w praktyce.
dr Lidia Czarkowska, dyrektor Centrum Coachingu, Akademii Leona Koźmińskiego
Lidia D. Czarkowska
Coaching transformacyjny jako droga ku synergii. Wprowadzenie
REFLEKSJE TEORETYCZNE
Włodzimierz Włodarski
Jak przejść od słabości stylu twardego do siły stylu miękkiego?
Mirosława Huflejt-Łukasik, Przemysław Turkowski, Grzegorz Zawiłowski
Coaching w organizacji: coaching a zarządzanie
Anna Syrek-Kosowska
Superwizja w coachingu - kluczowy proces transformacji coacha, klienta i
organizacji (na przykładzie Fuli Spectrum Model of Supervision, FSM)
Paweł Smółka
Proinnowacyjność jako potencjał do rozwoju oraz strategia działania
MODELE DO PRACY COACHINGOWEJ
Lidia D. Czarkowska
Transforrnacja w coachingu, aby stawać się sobą - inspiracje z psychologii
zorientowanej na proces oraz model Homo Creator
Iwona Kozieja
Dialog jako narzędzie rozwoju coachingowej kultury organizacyjnej. Mistrzostwo
osobiste oraz zespoły uczące się
Aneta Sękowska
Wykorzystanie Modelu Znaczenia Pracy Zawodowej w coachingu kariery
Lucyna Baca-Lonn
Coaching transformacyjny z zastosowaniem analizy grafologicznej
Grant Soosalu, Tomasz Misiak-Niedźwiadek
mBraining - trzy inteligencje autentycznego przywództwa
PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ COACHINGU
Anna Dąbrowska, Agnieszka Wiśniewska
Wyzwania coachingu transformacyjnego dla pokolenia Y -jak wspierać synergię
pokoleń. Refleksja na podstawie własnych doświadczeń i badań
Dagmara Miąsek, Krzysztof Bobiński
Team coaching w procesie budowania kultury innowacyjności. Studium przypadku na
podstawie I etapu wdrożenia w firmie Panasonic Polska
Dagmara Głowacka
Zastosowanie coachingu grupowego w procesie transformacji konfliktu. Studium
przypadku
Kazimierz F. Nalepa
Władza i wpływ w kluczowych relacjach biznesowych - perspektywa coacha
Informacje o Autorach
270 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|