|

WRAŻLIWOŚĆ SPOŁECZNA PRZEDSIĘBIORSTWA ANALIZA I POMIAR
WACHOWIAK P. wydawnictwo: SGH, 2013, wydanie I cena netto: 58.60 Twoja cena 55,67 zł + 5% vat - dodaj do koszyka WRAŻLIWOŚĆ SPOŁECZNA PRZEDSIĘBIORSTWA
Analiza i pomiar
Wstęp
Rozdział 1. Geneza wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
1.1. Zmiany poglądów na rolę czynnika ludzkiego w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Koncepcja interesariuszy
1.3. Koncepcja zrównoważonego rozwoju
1.4. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu
1.5. Wnioski
Rozdział 2. Pomiar wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
2.1. Kontekst wyłaniania się idei wrażliwości społecznej
2.2. Istota wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
2.3. Metody pomiaru wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
2.3.1. Autorska metoda pomiaru wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
2.4. Raportowanie społeczne jako narzędzie pomiaru i komunikowania wrażliwości
społecznej przedsiębiorstwa
2.4.1. Istota raportowania społecznego
2.4.2. Standardy działalności społecznie odpowiedzialnej i raportowania społecznego
2.4.3. Autorski sposób oceny raportów społecznych
Rozdział 3. Wrażliwość społeczna grup kapitałowych w Polsce - wyniki badań
empirycznych
3.1. Cel, przedmiot, założenia metodyczne oraz przebieg badań
3.2. Badania wrażliwości społecznej grup kapitałowych w Polsce
3.3. Syntetyczna ocena raportów społecznych sporządzanych przez grupy kapitałowe w
Polsce
3.4. Wnioski
Zakończenie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
Aneks. Ocena szczegółowa raportów społecznych sporządzanych przez grupy
kapitałowe w Polsce
314 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|