Promocja szkoły
19 działań, które poprawią wizerunek Twojej szkoły
Dyrektorzy szkół nie są jedynie nauczycielami i wychowawcami. Muszą oni być także
menedżerami swojej placówki, wiedzieć jak nią skutecznie zarządzać, motywować i
umożliwiać doskonalenie jej pracowników, czy planować i organizować wydarzenia,
które zachęcą uczniów do nauki i rozwoju ich zainteresowań.
Wysokie miejsca w rankingach szkół, dobra opinia o szkole wśród uczniów i ich
rodziców, zmotywowani, chętni do pracy i nauki nauczyciele i uczniowie – takie są
pragnienia każdego dyrektora szkoły. Nie jest to jednak proste do osiągnięcia. Na
dobry wizerunek szkoły należy najczęściej pracować przez lata.
Jak tego dokonać?
„Promocja szkoły” to publikacja skierowana do dyrektorów, w której zawarte są
praktycznie wskazówki na temat możliwych do podjęcia działań, pomocnych w poprawie
oceny i wizerunku szkoły w jej otoczeniu.
Porady zawarte w książce podpowiadają, w jaki sposób stworzyć plan promocji
szkoły, harmonogram jego realizacji, a także jak później koordynować cały ten
proces. Dlaczego warto opracować taki plan?
Liczne korzyści wraz z komentarzem także zostały uwzględnione w publikacji, co z
pewnością przekona niezdecydowanych.
Wszystkie pomysły zawarte w książce podzielone zostały na dwie grupy:
• działania promujące szkołę oraz
• działania kształtujące pozytywny wizerunek szkoły.
„Promocja szkoły” w ciekawy sposób doradzi Czytelnikom jak aktywnie prowadzić
promocję szkoły tak, aby wzbudzić zainteresowanie i przychylność otoczenia, a także
zwiększyć wiarygodność placówki.
48 strn, oprawa miękka