wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRAWO REKLAMY I PROMOCJI


TRAPLE E. I INNI

wydawnictwo: LEXIS NEXIS, 2007, wydanie I

cena netto: 228.00 Twoja cena  216,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji.

Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprzedaży premiowej oraz związanej z tym problematyki ochrony danych osobowych w działalności marketingowej. Praca omawia czyny nieuczciwej konkurencji w reklamie oraz ocenia działania promocyjne z punktu widzenia zakazu praktyk ograniczających konkurencję. Na problematykę tej publikacji składają się również takie zagadnienia, jak wykorzystanie cudzego wizerunku w reklamie, wykorzystywanie cudzych znaków towarowych w reklamie, międzynarodowe aspekty działań reklamowych i promocyjnych. Publikacja uwzględnia poglądy doktryny i w szerokim zakresie orzecznictwo - także Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.

Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu.

Redaktorem naukowym książki jest dr hab. Elżbieta Traple, profesor w Katedrze Prawa Cywilnego UJ w Krakowie, od wielu lat wykonująca jednocześnie praktykę adwokacką. Autorzy poszczególnych rozdziałów są prawnikami prowadzącymi zarówno działalność naukową, jak i świadczącymi pomoc prawną w dziedzinach objętych tą publikacją. Prezentowana praca uwzględnia zatem zarówno doświadczenie naukowe, jak i problemy, z którymi zetknięto się w praktyce kancelarii prawnej.

1007 stron, B5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MARKETING 3.0
KOTLER P. KARTAJAYA H. SETIAWAN I.

- PUBLIC RELATIONS MIAST I REGIONÓW
DUDA A. (RED.)

- NOWE TRENDY W REKLAMIE MIĘDZY NAUKĄ A PRAKTYKĄ
WIERZCHOŃ M.(RED.) ORZECHOWSKI J. (RED.)

- PRAWO GOSPODARCZE. WZORY Z OBJAŚNIENIAMI ORAZ CD [WZP T.5]
OKŁA M.

- CAUSE RELATED MARKETING
ADKINS S.

- MALI MOGĄ WIĘCEJ MARKETING MAŁEJ FIRMY CZYLI WOJNA O RYNEK
ANTCZAK G.

- UMOWY DOTYCZĄCE REKLAMY I PROMOCJI FIRMY. ZASADY TWORZENIA, ROZLICZENI
GOLAT R.

- REKLAMA PARTYZANCKA. EFEKTYWNE STRATEGIE DLA MAŁEJ FIRMY
LEVINSON J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022