wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZAUFANIE W RELACJACH BUSINESS-TO-BUSINESS PERSPEKTYWA DYNAMICZNA


ZIELIŃSKI M.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2019, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zaufanie w relacjach Business-To-Business

Perspektywa dynamiczna


Monografia jest interesującą i nowatorską propozycją synchronicznego rozpatrywania charakteru zmian zaufania z obu stron relacji B2B. Za takową uznaję również próbę identyfikacji wpływu dynamiki zaufania na funkcjonowanie relacji B2B i na osiągane efekty. Autor wykazał kontekstowość, wielowymiarowości i pojemność znaczeniową zaufania w relacji. Podjął wysiłek zgłębienia tych zagadnień nie tylko na polu teoretycznym, ale i zaprojektował oraz przeprowadził badania eksploracyjne i eksplanacyjne.

Z recenzji prof. dr hab. Igi Rudawskiej


Wstęp

1. Podejście relacyjne w sferze business-to-business
1.1. Istota interakcji społecznych
1.2. Podejście interakcyjne w naukach o zarządzaniu
1.3. Koncepcja relacji business-to-business
1.4. Wartość relacji business-to-business
1.5. Miejsce zaufania w koncepcji relacji business-to-business
Podsumowanie

2. Zaufanie w teorii nauk o zarządzaniu
2.1. Natura zaufania: przegląd koncepcji teoretycznych
2.2. Poziomy zaufania
2.3. Zaufanie kognitywne i afektywne
2.4. Metody i wyzwania w badaniach zaufania w relacjach biznesowych
Podsumowanie

3. Dynamika zaufania w relacjach business-to-business
3.1. Determinanty zaufania
3.2. Destruktory zaufania a nieufność
3.3. Wyzwania w obszarze odbudowy zaufania
3.4. Modelowe ujęcia dynamiki zaufania
Podsumowanie

4. Konsekwencje zaufania w relacji business-to-business
4.1. Pozytywne konsekwencje zaufania w relacji business-to-business
4.2. Negatywne konsekwencje zaufania w relacjach business-to-business
Podsumowanie

5. Istota zaufania w świetle badań eksploracyjnych
5.1. Metodyka badań
5.2. Interpretacja zaufania w relacjach biznesowych: perspektywa dostawcy
5.3. Rola zaufania w relacjach biznesowych
5.4. Budowanie i rozwój zaufania
Podsumowanie

6. Konceptualizacja uwarunkowań, dynamiki i efektów zaufania
6.1. Modelowe ujęcie i propozycja modelu oraz hipotezy
6.2. Środowisko projektowe jako kontekst badawczy
6.3. Operacjonalizacja konstruktów
6.4. Metodyka badania
6.5. Metody pozyskiwania danych i charakterystyka badanej próby
6.6. Metody analizy danych
Podsumowanie

7. Dynamika zaufania business-to-business w ujęciu empirycznym
7.1. Ocena uwarunkowań zaufania
7.2. Zaufanie a rozwój relacji
7.3. Zmiana zaufania: wymiar interpersonalny i organizacyjny
7.4. Wpływ kondycji relacji na efekty relacyjne a dynamika zaufania

Zakończenie
Aneks
Bibliografia
Summary


226 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022