|
![](okladki/sa/sa-510.jpg)
ZAUFANIE W RELACJACH BUSINESS-TO-BUSINESS PERSPEKTYWA DYNAMICZNA
ZIELIŃSKI M. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2019, wydanie Icena netto: 38.00 Twoja cena 36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zaufanie w relacjach Business-To-Business
Perspektywa dynamiczna
Monografia jest interesującą i nowatorską propozycją
synchronicznego rozpatrywania charakteru zmian zaufania z obu stron relacji B2B. Za takową
uznaję również próbę identyfikacji wpływu dynamiki zaufania na funkcjonowanie
relacji B2B i na osiągane efekty. Autor wykazał kontekstowość, wielowymiarowości i
pojemność znaczeniową zaufania w relacji. Podjął wysiłek zgłębienia tych zagadnień
nie tylko na polu teoretycznym, ale i zaprojektował oraz przeprowadził badania
eksploracyjne i eksplanacyjne.
Z recenzji prof. dr hab. Igi Rudawskiej
Wstęp
1. Podejście relacyjne w sferze business-to-business
1.1. Istota interakcji społecznych
1.2. Podejście interakcyjne w naukach o zarządzaniu
1.3. Koncepcja relacji business-to-business
1.4. Wartość relacji business-to-business
1.5. Miejsce zaufania w koncepcji relacji business-to-business
Podsumowanie
2. Zaufanie w teorii nauk o zarządzaniu
2.1. Natura zaufania: przegląd koncepcji teoretycznych
2.2. Poziomy zaufania
2.3. Zaufanie kognitywne i afektywne
2.4. Metody i wyzwania w badaniach zaufania w relacjach biznesowych
Podsumowanie
3. Dynamika zaufania w relacjach business-to-business
3.1. Determinanty zaufania
3.2. Destruktory zaufania a nieufność
3.3. Wyzwania w obszarze odbudowy zaufania
3.4. Modelowe ujęcia dynamiki zaufania
Podsumowanie
4. Konsekwencje zaufania w relacji business-to-business
4.1. Pozytywne konsekwencje zaufania w relacji business-to-business
4.2. Negatywne konsekwencje zaufania w relacjach business-to-business
Podsumowanie
5. Istota zaufania w świetle badań eksploracyjnych
5.1. Metodyka badań
5.2. Interpretacja zaufania w relacjach biznesowych: perspektywa dostawcy
5.3. Rola zaufania w relacjach biznesowych
5.4. Budowanie i rozwój zaufania
Podsumowanie
6. Konceptualizacja uwarunkowań, dynamiki i efektów zaufania
6.1. Modelowe ujęcie i propozycja modelu oraz hipotezy
6.2. Środowisko projektowe jako kontekst badawczy
6.3. Operacjonalizacja konstruktów
6.4. Metodyka badania
6.5. Metody pozyskiwania danych i charakterystyka badanej próby
6.6. Metody analizy danych
Podsumowanie
7. Dynamika zaufania business-to-business w ujęciu empirycznym
7.1. Ocena uwarunkowań zaufania
7.2. Zaufanie a rozwój relacji
7.3. Zmiana zaufania: wymiar interpersonalny i organizacyjny
7.4. Wpływ kondycji relacji na efekty relacyjne a dynamika zaufania
Zakończenie
Aneks
Bibliografia
Summary
226 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|