wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 75.55 71,77   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZJAWISKO CUSTOMER ENGAGEMENT WŚRÓD POLSKICH KONSUMENTÓW


ŻYMINKOWSKA K. WIECHOCZEK J. KIEŻEL M. ŻYMINKOWSKI T.

wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów


Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.

Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.

Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.


Katarzyna Żyminkowska
Wstęp

Katarzyna Żyminkowska
Rozdział 1. Źródła teoretyczne, istota, formy oraz modele customer engagement
1.1. Koncepcje aktywizmu klienta w literaturze marketingowej
1.2. Definicje customer engagement
1.3. Wymiary i formy customer engagement
1.4. Modelowe ujęcia customer engagement

Katarzyna Żyminkowska
Rozdział 2. Założenia i metodyka badań empirycznych
2.1. Opis modelu badawczego customer engagement
2.2. Cele i metodyka badań empirycznych

Joanna Wiechoczek
Rozdział 3. Współpraca klientów z firmą lub marką
3.1. Współpraca klientów z firmą lub marką w ujęciu literatury marketingowej
3.2. Współpraca klientów z firmą lub marką - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych
3.2.1. Odzież
3.2.2. Piwo
3.2.3. Telefony komórkowe
3.2.4. Produkty bankowe
3.3. Porównanie współpracy klientów z firmą lub marką w przekroju czterech kategorii produktowych

Małgorzata Kieżel
Rozdział 4. Komunikacja między klientami
4.1. Komunikacja między klientami w teorii literatury
4.2. Komunikacja między klientami - wyniki badań konsumentów ogółem oraz dla poszczególnych kategorii produktowych
4.2.1. Produkty odzieżowe
4.2.2. Piwo
4.2.3. Telefony komórkowe
4.2.4. Produkty bankowe
4.3. Porównanie komunikacji między klientami w przekroju czterech kategorii produktowych

Tomasz Żyminkowski
Rozdział 5. Skargi klientów
5.1. Skargi klientów w literaturze marketingowej
5.2. Skargi klientów - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych
5.2.1. Odzież
5.2.2. Piwo
5.2.3. Telefony komórkowe
5.2.4. Produkty bankowe
5.3. Porównanie aktywności klientów w sferze skarg i reklamacji w odniesieniu do firm i/lub marek w przekroju czterech kategorii produktowych

Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek
Rozdział 6. Zaangażowanie klientów (customer involvement)
6.1. Zaangażowanie klientów w ujęciu literatury marketingowej
6.2. Stosunek konsumentów do badanych kategorii produktowych w świetle wyników badań
6.2.1. Odzież
6.2.2. Piwo
6.2.3. Telefony komórkowe
6.2.4. Produkty bankowe
6.3. Porównanie stosunku konsumentów wobec czterech kategorii produktowych

Katarzyna Żyminkowska
Rozdział 7. Korzyści konsumentów z customer engagement
7.1. Podstawy teoretyczno-metodyczne badań korzyści z customer engagement
7.2. Korzyści z customer engagement - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych
7.2.1. Odzież
7.2.1. Piwo
7.2.3. Telefony komórkowe
7.2.4. Produkty bankowe
7.3. Porównanie korzyści z customer engagement w przekroju czterech kategorii produktowych

Joanna Wiechoczek
Podsumowanie

Spis tabel
Spis wykresów
Bibliografia


182 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022