wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.00 65,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM OD A DO Z


SZPAKOWSKI M.K.

wydawnictwo: KNOWLEDGE INNOVATION CENTER, 2019, wydanie I

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedsiębiorczość

Zarządzanie przedsiębiorstwem od A do Z


Na polskim rynku brakowało podręcznika, który umiejętnie łączyłby elementy teoretyczne z przyziemną, niezbędną wiedzą praktyczną - począwszy od założenia przedsiębiorstwa, po bardziej złożone zagadnienia strategii czy zarządzania zasobami ludzkimi. Książka dra Szpakowskiego świetnie przeciera szlaki w tej kategorii i warto po nią sięgnąć, nie tylko na samym początku przedsiębiorczej przygody.

prof.zw.dr.hab. Dariusz Jemielniak


WPROWADZENIE
INTRODUCTION
EINFUHRUNG

ROZDZIAŁ I
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W POLSCE XXI WIEKU
Wstęp
1.1. Indywidualna działalność gospodarcza - pierwsze kroki
1.2. Dylematy i decyzje związane z otwarciem działalności gospodarczej
1.3. Rola państwa i regulacji prawnych w rozwoju przedsiębiorczości w Polsce
1.4. Rejestracja działalności gospodarczej
1.5. Formalnoprawne uwarunkowania dotyczące prowadzenia działalności gospodarczych w Polsce
1.6. Wybór formy prawnej działalności gospodarczej
1.6.1. Jednoosobowa działalność
1.6.2. Spółki osobowe
1.6.3. Spółki kapitałowe
1.7. Zewnętrzne źródła finansowania inicjatyw biznesowych
1.8. Skuteczne pozyskiwanie środków na działalność gospodarczą
1.9. Biznesplan
1.10. Badania i analiza danych statystycznych w obszarze przedsiębiorczości w Polsce
Podsumowanie
Zagadnienia kontrolne

ROZDZIAŁ II
PODSTAWY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM XXI WIEKU
Wstęp
2.1. Sprawność i skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem
2.2. Cele, misja oraz informacja umożliwiająca ich realizację w przedsiębiorstwie
2.3. Zarządzanie informacją i wiedzą poprzez nowe technologie
2.4. Kultura i wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem
2.5. Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę
2.6. Komunikacja, motywacja i zaufanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem
2.7. Poprzez cele do misji przedsiębiorstwa
Podsumowanie
Zagadnienia kontrolne

ROZDZIAŁ III
INFORMATYZACJA ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM XXI WIEKU
Wstęp
3.1. Strategie zmian technologiczno-informacyjnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.2. Nowoczesne technologie a zarządzanie przedsiębiorstwem
3.3. Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.4. Informatyczne systemy zarządzania przedsiębiorstwem
3.5. Zintegrowane Informatyczne Systemy Zarządzania przedsiębiorstwem
3.6. Przywództwo a nowe technologie w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.7. Informatyzacja zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
3.8. Sztuczna inteligencja w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Podsumowanie
Zagadnienia kontrolne

ROZDZIAŁ IV
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE XXI WIEKU
Wstęp
4.1. Zasoby ludzkie jako najważniejsze aktywa przedsiębiorstwa
4.2. Perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi
4.3. Kompetentne zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnym przedsiębiorstwie
Podsumowanie
Zagadnienia kontrolne

Zakończenie
Ćwiczenia
Bibliografia
Biogramy


262 strony, Format: 17.5x25.0cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022