|
HARVARD BUSINESS REVIEW PODRĘCZNIK LIDERA
ASHKENAS R. MANVILLE B. wydawnictwo: REBIS, 2019, wydanie Icena netto: 49.90 Twoja cena 47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Harvard Business Review
Podręcznik lidera
Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki
przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję
i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne
decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki.
W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w
dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy
dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami
oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom
stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie.
W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.:
zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie
publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów autorstwa m.in. Claytona M.
Christensena i Michaela E. Portera,
pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład
Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford
Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters,
szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych
praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji,
opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie
się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.
RON ASHKENAS, emerytowany partner w Schaffer Consulting, doradza wyższej
kadrze kierowniczej korporacji, organizacji non profit i start-upów, jak przyspieszyć
ich rozwój i stać się skutecznym przywódcą. Do jego klientów należą Bank Światowy,
GE, Thomson Reuters i Merck. Często publikuje artykuły w „Harvard Business Review” i
jest autorem książki Simply Effective.
BROOK MANVILLE, były partner w McKinsey & Company i wiceprezes
wykonawczy w United Way Worldwide, doradza liderom w dziedzinach strategii, rozwoju
organizacji i przywództwa. Regularnie pisze artykuły dla „Harvard Business Review”,
Forbes.com i innych czasopism biznesowych. Jest autorem książek A Company of Citizens i
Judgment Call.
Wstęp
1. Tworzenie jednoczącej wizji
2. Opracowywanie strategii
3. Pozyskiwanie świetnych pracowników
4. Koncentrowanie się na wynikach
5. Innowacyjne działanie na rzecz przyszłości
6. Kierowanie sobą
Zakończenie: Złóżmy wszystko w całość
Literatura uzupełniająca Podziękowania
Liderzy, z którymi przeprowadziliśmy wywiady lub się konsultowaliśmy
Indeks
O autorach
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|