|
E-COMMERCE NA PLATFORMACH OFERTOWYCH ALLEGRO EBAY AMAZON
SMUŻNIAK M. BIENIAS M. wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie Icena netto: 51.45 Twoja cena 48,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka E-commerce na platformach ofertowych
Allegro
eBay
Amazon
Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co
się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od
uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle?
Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku e-commerce warto się zdecydować? By
podjąć najlepszą dla siebie decyzję, trzeba poświęcić sporo czasu - uważnie
prześledzić sposoby działania największych: Allegro, eBaya oraz Amazona,
przestudiować ich regulaminy, poznać klientów, udogodnienia, jakie dana platforma
oferuje wystawcom, a także pułapki, które na nich zastawia. Tak, pułapki - bo i na te
niestety może się natknąć ktoś, kto dopiero rozpoczyna swoją aktywność w
największych portalach ofertowych świata.
Autorzy tej książki wykonali dla Ciebie mnóstwo pracy. Dokładnie przyjrzeli się
trzem potentatom rynku e-handlu i opracowali przewodnik, który ułatwi Ci uruchomienie na
jednej z tych platform własnego kanału sprzedaży. A może zdecydujesz się działać równocześnie
na Allegro, eBayu i Amazonie? Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, najpierw przeczytaj, jak
przygotować sprzedaż na Allegro i jak prowadzić marketing w ramach tego serwisu.
Wybierz dla siebie strategię obecności w tym portalu i opanuj narzędzia, które ułatwiają
sprzedaż. Poznaj metody handlowania na polskiej i zagranicznych wersjach eBaya i
przekonaj się, na jakie wsparcie ze strony administratora serwisu możesz liczyć.
Upewnij się, czy warto rozpoczynać handlowanie na Amazonie, a jeśli podejmiesz decyzję
na TAK, dobrze się do tego przygotuj. Dowiedz się, na czym polega growth hacking, czyli
jak skutecznie ściągnąć użytkowników platform ofertowych bezpośrednio do swojego
e-sklepu.
Mirosław Smużniak – absolwent Politechniki Wrocławskiej na
Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji. Wykładowca akademicki, który dzieli się
ze studentami wiedzą z zakresu rynku e-commerce, nowoczesnych metod marketingu, zarządzania
i komunikacji, logistyki i magazynowania, transportu w e-biznesie. Prowadził projekty
szkoleniowe m.in. dla Allegro, DHL, InPost, EduInvest. Pełnił funkcje kierownicze w dużych
centrach logistycznych. Praktyk e-biznesu z dwunastoletnim stażem. Na co dzień pomaga
polskim przedsiębiorcom prowadzić z sukcesem efektywny e-biznes, w tym sklepy
internetowe połączone z systemami automatyzującymi e-commerce. Jest autorem wielu
publikacji poświęconych e-commerce oraz współautorem bestselleru Biblia e-biznesu
wydawnictwa Helion (2013).
Mateusz Bienias – wizjoner, nieznośny szef, zuchwały przedsiębiorca, pomysłodawca
dwóch startupów technologicznych. Na co dzień zarządza, deleguje, rozwiązuje
problemy, spędza czas z rodziną oraz trenuje CrossFit. Absolwent Wydziału Prawa i
Administracji oraz Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w
Lublinie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w bankowości. Szybko się jednak przekonał,
że bankowość nie jest dla niego i zwrócił swoje kroki w kierunku własnego biznesu.
Od dziesięciu lat współtworzy projekty biznesowe w e-commerce. Chętnie dzieli się
zdobytą wiedzą, a jego domeną jest tworzenie rozwiązań pozwalających zaoszczędzić
czas i pieniądze.
Podziękowania 5
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? 7
- Środowisko mojej pracy... 12
- Mój model biznesowy? 13
- Podsumowanie 16
Rozdział 2. Allegro 17
- Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? 21
- Strategia obecności na portalu aukcyjnym 28
- Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić
się na listingu 34
- Narzędzia usprawniające sprzedaż 53
- Case study 63
Rozdział 3. eBay 81
- eBay w Polsce i na świecie 81
- Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? 84
- Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu) 99
- Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu 125
- Case study 129
Rozdział 4. Amazon 153
- Amazon - czy warto? 153
- Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? 156
- Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? 166
- Case study 174
Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych
213
- Konsument 3.0, czyli kto? 216
224 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|