wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

FIRMA JAKO CAŁOŚĆ PORZĄDKOWANIE CHAOSU KORPORACYJNEGO CORPORATE GLOBAL THINKING


KUCIŃSKI Ł. MIELCZAREK D.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Firma jako CAŁOŚĆ

Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking


Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.

Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu?

Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją.

W książce znajdziesz odpowiedź na pytania:

  • Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność?

  • Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy?

  • Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników?

  • Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych?

  • Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług?

  • Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?


Łukasz Kuciński — właściciel firmy szkoleniowej Biznes Plus oraz Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Do 2011 roku Dyrektor Działu Nauczania Języków Obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. Współtwórca koncepcji CGT (Corporate Global Thinking) — metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży, marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem efektywnych strategii komunikacyjnych opartych na analizie osobowości zawodowej, innowacji w zarządzaniu oraz marketingu 4.0. Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca oraz koordynator bloku Marketing i Sprzedaż na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. Członek Komisji Sędziowskiej w prestiżowym konkursie PNSA (Polish National Sales Awards) dla wszystkich osób związanych zawodowo ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Organizator wielu konferencji na temat sprzedaży i przedsiębiorczości w ramach programu Łódź Przedsiębiorcza oraz Kujawy Przedsiębiorcze. Prelegent i mówca na ogólnopolskich konferencjach z cyklu Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi — Badania Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej. Autor bloga o sprzedaży, zarządzaniu i marketingu oraz wielu publikacji na temat zarządzania.

Dagmara Mielczarek — absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego kierunek Zarządzanie i Marketing. Ekspert w dziedzinie marketingu, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi oraz metodologii Design Thinking . Przez 12 lat tworzyła strategie marketingowe dla firm z sektora MŚP oraz zarządzała zespołami sprzedażowymi. Jest współtwórcą i prowadzącą Akademii E-commerce dla przedsiębiorców z zakresu narzędzi e-marketingu. Obecnie właściciel firmy Design Thinking Centre. Koordynuje i realizuje złożone projekty wykorzystujące Design Thinking jako narzędzie w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej, innowacji, restrukturyzacji, sprzedaży, marketingu, komunikacji, rekrutacji i rozwoju kompetencji pracowników na różnych szczeblach. Doradza przedsiębiorcom w zakresie tworzenia strategii, kampanii reklamowych, zarządzania zasobami ludzkimi oraz metod minimalizacji kosztów i ograniczenia ryzyka. Zarządza złożonymi projektami z zakresu budowania marki miejsca, produktu oraz projektowania przestrzeni. Często sięga przy tym po niekonwencjonalne metody oparte między innymi na konsultacjach społecznych. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej oraz Społecznej Akademii Nauk, gdzie prowadzi zajęcia praktyczne dla menedżerów z wykorzystania Design Thinking w działach sprzedaży i marketingu.


    Rozdział 1. Wstęp (7)

    Rozdział 2. Na początku był chaos (11)

    • 2.1. Wieńczysława zderzenie z korpo (12)
    • 2.2. Skąd się bierze bałagan (16)
    • 2.3. Patologie korporacyjne (21)
    • 2.4. Inne objawy patologicznego chaosu (35)
    • 2.5. Poziomy funkcjonowania firmy (50)
    • 2.6. Chaos a zadowolenie pracowników (53)
    • 2.7. Straty i korzyści wynikające z chaosu (56)

    Rozdział 3. Struktura firmy i jej wpływ na pracę (65)

    • 3.1. Wieńczysław walczy o swoje (66)
    • 3.2. Co to jest struktura (70)
    • 3.3. Zasady tworzenia struktury organizacyjnej (83)
    • 3.4. Typy struktury organizacyjnej (86)
    • 3.5. Ogarnianie kuwety, czyli jak radzić sobie z systemem (101)
    • 3.6. Chłopcy do bicia (103)
    • 3.7. Jak ujarzmić system (110)
    • 3.8. Apdejting (114)
    • 3.9. Restrukturyzacja a motywacja zespołu (120)
    • 3.10. Bezpieczne zmiany struktury (125)
    • 3.11. Optymalizacja struktury organizacyjnej (128)
    • 3.12. Zmiana struktury firmy a porządki w garażu (137)

    Rozdział 4. Przegląd zasobów (141)

    • 4.1. Wieńczysław buduje zespół (142)
    • 4.2. Śpieszmy się kochać pracowników - tak szybko odchodzą (149)
    • 4.3. Fakty i mity o pracownikach (153)
    • 4.4. Jak skutecznie rekrutować (163)
    • 4.5. Efektywność pracowników i co z tego wynika (178)
    • 4.6. Źródła wydajności pracy (186)
    • 4.7. Wyścig szczurów a wyniki finansowe przedsiębiorstwa (188)

    Rozdział 5. Starcie żywiołów w zarządzaniu przedsiębiorstwem (201)

    • 5.1. Wieńczysław nie lubi Bibliotekarza (202)
    • 5.2. Skąd się bierze zarząd (208)
    • 5.3. Cele członków zarządu a funkcjonowanie przedsiębiorstwa (212)

    Rozdział 6. Strategia CGT - skąd się wzięła (221)

    • 6.1. Wieńczysław kreuje (222)
    • 6.2. Początki CGT - Corporate Global Thinking (228)
    • 6.3. Definicja CGT - Corporate Global Thinking (241)
    • 6.4. Obszary stosowania Corporate Global Thinking (244)

    Rozdział 7. Kompleksowe badanie przedsiębiorstwa (249)

    • 7.1. Wieńczysław jest chory (250)
    • 7.2. Etap I Corporate Global Thinking - etap badawczy (256)

    Rozdział 8. Najlepszym przewidywaniem przyszłości jest jej tworzenie (275)

    • 8.1. Wieńczysław traci budżet i co z tego wynika (276)
    • 8.2. Etap II Corporate Global Thinking - etap twórczy (281)
    • 8.3. Szkolenia i działania przygotowujące do wdrożeń (340)
    • 8.4. Badanie osobowości zawodowej pracowników (348)
    • 8.5. Pięć żywiołów w zarządzaniu zespołem (356)
    • 8.6. TeamScape - efektywny zespół (361)

    Rozdział 9. Porządkowanie chaosu (367)

    • 9.1. Wieńczysław wyjeżdża w podróż (368)
    • 9.2. Etap III Corporate Global Thinking - etap wdrożeniowy (372)
    • 9.3. Zarządzanie ryzykiem (382)
    • 9.4. Budowanie grup projektowych (386)
    • 9.5. Model TOTE - wdrażaj, kontroluj, poprawiaj (389)
    • 9.6. Siła nawyku we wdrażaniu zmian (391)
    • 9.7. Narzędziowy minimalizm w działaniach wdrożeniowych (399)

    Rozdział 10. Zakończenie i wnioski końcowe (405)

    • 10.1. Wieńczysław zdobywa szacunek i uznanie (406)
    • 10.2. Burz, niszcz, zmieniaj... i porządkuj (412)
    • 10.3. Porządkowanie korporacyjnego chaosu. Co jeszcze warto wiedzieć (419)

424 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022