wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ADOBE AFTER EFFECTS CC OFICJALNY PODRĘCZNIK


FRIDSMA L. GYNCILD B.

wydawnictwo: HELION, 2019, wydanie II

cena netto: 82.95 Twoja cena  78,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Adobe After Effects CC

Oficjalny podręcznik


Adobe After Effects CC służy do tworzenia kompozycji, animacji i efektów specjalnych. Umożliwia korzystanie z warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie obiektów i efektów specjalnych. Jest ulubionym narzędziem wykorzystywanym przez montażystów, twórców filmów, projektantów stron internetowych i ekspertów od efektów specjalnych do cyfrowego udoskonalania filmów, jak również do cyfrowej postprodukcji filmów kinowych, telewizyjnych, DVD oraz przeznaczonych do publikacji w sieci. Opanowanie tego narzędzia pozwala na uzyskiwanie spektakularnych wyników!

Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Znalazły się tu również wskazówki przydatne w korzystaniu z nowości dostępnych w najnowszej wersji aplikacji. To znakomity punkt wyjścia do nauki, doskonalenia warsztatu oraz do swobodnego eksperymentowania.

W tej książce:

  • przygotowanie się do pracy z programem Adobe After Effects CC i tworzenie animacji

  • korzystanie z warstw i masek oraz praca z tekstem

  • efekty specjalne, korekcja kolorów i dodawanie ścieżki dźwiękowej

  • obiekty 3-D, modyfikacja oświetlenia, precyzyjna animacja kompozycji

  • renderowanie filmu i publikacja materiału wyjściowego


    WPROWADZENIE (1)

    • Kilka słów o książce (1)
    • Wymagania (2)
    • Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
    • Optymalizacja wydajności (2)
    • Przywracanie ustawień domyślnych (3)
    • Przygotowanie plików z lekcjami (4)
    • Jak korzystać z lekcji (5)
    • Dodatkowe zasoby (6)
    • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7)

    1. ZAPOZNANIE SIĘ Z TOKIEM PRACY (8)

    • Obszar roboczy programu After Effects (10)
    • Rozpoczynanie pracy (11)
    • Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
    • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
    • Warstwy (17)
    • Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (18)
    • Animowanie kompozycji (22)
    • Przybornik (25)
    • Kod czasowy i czas trwania (26)
    • Panel Timeline (oś czasu) (27)
    • Podgląd wykonanej pracy (30)
    • Optymalizacja działania programu After Effects (32)
    • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (32)
    • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (32)
    • Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (35)
    • Dodatkowe źródła informacji o After Effects (36)
    • Pytania kontrolne (37)
    • Odpowiedzi (37)

    2. TWORZENIE PROSTEJ ANIMACJI Z UŻYCIEM EFEKTÓW I SZABLONÓW (38)

    • Rozpoczynamy pracę (40)
    • Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (41)
    • Tworzenie kompozycji (43)
    • Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (46)
    • Dodawanie efektów do warstwy (47)
    • Dodawanie efektów i sterowanie nimi (48)
    • Dodawanie szablonu animacji (49)
    • Podgląd działania efektów (52)
    • Dodawanie przezroczystości (53)
    • Renderowanie kompozycji (54)
    • Pytania kontrolne (57)
    • Odpowiedzi (57)

    3. ANIMOWANIE TEKSTU (58)

    • Rozpoczynamy pracę (60)
    • Warstwy tekstowe (62)
    • Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (63)
    • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (65)
    • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (68)
    • Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (71)
    • Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (72)
    • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (74)
    • Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (74)
    • Animowanie odległości między literami (78)
    • Animowanie przezroczystości tekstu (79)
    • Korzystanie z grup animatorów tekstu (80)
    • Grupy animatorów tekstu (81)
    • Animowanie położenia warstwy (83)
    • Synchronizowanie animacji warstw (85)
    • Dodawanie rozmycia ruchu (86)
    • Pytania kontrolne (87)
    • Odpowiedzi (87)

    4. WARSTWY KSZTAŁTU (88)

    • Rozpoczynamy pracę (90)
    • Tworzenie kompozycji (91)
    • Tworzenie warstwy kształtu (92)
    • Tworzenie samoanimującego się kształtu (94)
    • Powielanie kształtów (95)
    • Tworzenie własnych kształtów (98)
    • Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (99)
    • Animowanie kształtu (102)
    • Tworzenie atrap na podstawie istniejących ścieżek (106)
    • Podgląd kompozycji (111)
    • Animowanie warstw zgodnie z dźwiękami (112)
    • Pytania kontrolne (113)
    • Odpowiedzi (113)

    5. ANIMOWANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ (114)

    • Rozpoczynamy pracę (116)
    • Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
    • Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
    • Ustanawianie relacji podporządkowania między warstwami (121)
    • Prekomponowanie warstw (123)
    • Kluczowanie ścieżki ruchu (125)
    • Animowanie pozostałych elementów (129)
    • Efekty specjalne (133)
    • Warstwy jednolitego koloru (134)
    • Animowanie warstw prekomponowanych (136)
    • Animowanie tła (139)
    • Dodawanie ścieżki dźwiękowej (141)
    • Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (141)
    • Edycja plików audio w programie Adobe Audition (142)
    • Pytania kontrolne (143)
    • Odpowiedzi (143)

    6. ANIMOWANIE WARSTW (144)

    • Rozpoczynamy pracę (146)
    • Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (148)
    • Style warstw w Photoshopie (149)
    • Symulowanie zmian oświetlenia (150)
    • Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (152)
    • Wyrażenia (152)
    • Animowanie ruchu elementów pejzażu (154)
    • Prekomponowanie i maskowanie warstw (158)
    • Maski ścieżek oraz maski ruchome (159)
    • Animowanie cieni (162)
    • Dodawanie efektu Lens Flare (164)
    • Animowanie zegara (166)
    • Renderowanie animacji (167)
    • Remapping czasu kompozycji (168)
    • Pytania kontrolne (175)
    • Odpowiedzi (175)

    7. PRACA Z MASKAMI (176)

    • Maski (178)
    • Rozpoczynamy pracę (178)
    • Tworzenie maski za pomocą pióra (180)
    • Edycja maski (180)
    • Tryby masek (183)
    • Tworzenie maski Béziera (184)
    • Zmiękczanie krawędzi maski (185)
    • Zastępowanie zawartości maski (185)
    • Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (186)
    • Dodawanie odbić (188)
    • Tworzenie winiety (192)
    • Ustalanie zależności czasowych (194)
    • Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (194)
    • Wskazówki dotyczące tworzenia masek (195)
    • Przycinanie zakresu roboczego (196)
    • Pytania kontrolne (197)
    • Odpowiedzi (197)

    8. ZNIEKSZTAŁCANIE OBIEKTÓW ZA POMOCĄ NARZĘDZI PUPPET (198)

    • Rozpoczynamy pracę (200)
    • Omówienie narzędzi Puppet (205)
    • Dodawanie pinezek deformacyjnych (206)
    • Usztywnianie obszaru (209)
    • Definiowanie obszarów nakładania (209)
    • Animowanie pozycji pinezek (210)
    • Ściskanie i rozciąganie (210)
    • Nagrywanie animacji (212)
    • Zadanie dodatkowe (214)
    • Pytania kontrolne (215)
    • Odpowiedzi (215)

    9. PĘDZEL ROTOSKOPOWY (216)

    • Kilka słów o rotoskopii (218)
    • Rozpoczynamy pracę (218)
    • Wyznaczanie brzegu segmentacji (220)
    • Używanie programów Premiere Pro i After Effects (222)
    • Dopracowanie maski warstwy (226)
    • Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (227)
    • Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (228)
    • Modyfikacja tła (229)
    • Dodawanie animowanego tekstu (231)
    • Tworzenie pliku wyjściowego (234)
    • Zadanie dodatkowe (235)
    • Pytania kontrolne (237)
    • Odpowiedzi (237)

    10. KOREKCJA KOLORÓW (238)

    • Rozpoczynamy pracę (240)
    • Podgląd projektu na monitorze wideo (242)
    • Ustawianie balansu kolorów (243)
    • Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (246)
    • Zmiana tła (250)
    • Korekcja koloru chmur (254)
    • Śledzenie ruchu chmur (255)
    • Wymiana nieba w drugim klipie (257)
    • Gradacja kolorów (261)
    • Zadanie dodatkowe (265)
    • Pytania kontrolne (267)
    • Odpowiedzi (267)

    11. TWORZENIE SZABLONÓW GRAFIKI RUCHOMEJ (268)

    • Rozpoczynamy pracę (270)
    • Przygotowanie głównej kompozycji (270)
    • Konfigurowanie szablonu (275)
    • Tworzenie suwaka obrazu (275)
    • Przytłumianie obrazu tła (279)
    • Poszerzanie zawartości panelu Essential Graphics o właściwości tekstu (280)
    • Eksportowanie szablonu (284)
    • Zadanie dodatkowe (286)
    • Pytania kontrolne (287)
    • Odpowiedzi (287)

    12. PRACA W TRZECH WYMIARACH (288)

    • Rozpoczynamy pracę (290)
    • Tworzenie tekstu 3D (291)
    • Importowanie tła (294)
    • Wstawianie źródeł światła (295)
    • Dodawanie kamery (299)
    • Wytłaczanie tekstu (301)
    • Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (303)
    • Modyfikowanie warstwy C4D w programie After Effects (310)
    • Wykańczanie projektu (311)
    • Zapisywanie wielu ujęć w aplikacji Cinema 4D (312)
    • Pytania kontrolne (313)
    • Odpowiedzi (313)

    13. ANALIZATOR RUCHÓW KAMERY (314)

    • Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (316)
    • Rozpoczynamy pracę (316)
    • Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (318)
    • Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (319)
    • Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (320)
    • Tworzenie realistycznych cieni (324)
    • Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (327)
    • Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (329)
    • Animowanie elementów tekstowych (331)
    • Dopasowywanie głębi ostrości (333)
    • Podgląd kompozycji (334)
    • Pytania kontrolne (335)
    • Odpowiedzi (335)

    14. ZAAWANSOWANE TECHNIKI EDYCJI (336)

    • Rozpoczynamy pracę (338)
    • Stabilizowanie ujęć (338)
    • Skalowanie dwusześcienne (339)
    • Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (341)
    • Jednopunktowe śledzenie ruchu (343)
    • Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (347)
    • Dryfowanie punktu śledzenia (348)
    • Śledzenie wielopunktowe (349)
    • mocha dla After Effects (353)
    • Symulacja ruchów cząsteczek (354)
    • Właściwości efektu Particle Systems II (356)
    • Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (363)
    • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (364)
    • Pytania kontrolne (369)
    • Odpowiedzi (369)

    15. RENDEROWANIE I TWORZENIE PLIKÓW WYJŚCIOWYCH (370)

    • Rozpoczynamy pracę (372)
    • Tworzenie szablonów renderingu (373)
    • Kompresja (377)
    • Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (378)
    • Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (380)
    • Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (380)
    • Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (385)
    • Pytania kontrolne (387)
    • Odpowiedzi (387)

    DODATEK. OGÓLNE SKRÓTY KLAWISZOWE (388)

    DODATEK. MODYFIKOWANIE SKRÓTÓW KLAWISZOWYCH (389)

    SKOROWIDZ (391)


406 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022