|

KONCEPCJA INNOWACJI KREOWANEJ PRZEZ UŻYTKOWNIKA W DZIAŁALNOŚCI BADAWCZO-ROZWOJOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW
SZOPIK-DEPCZYŃSKA K. wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2019, wydanie Icena netto: 60.00 Twoja cena 57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej
przedsiębiorstw
Głównym osiągnięciem naukowym niniejszej pracy jest
usystematyzowanie wiedzy z zakresu UDI oraz przeprowadzenie i zweryfikowanie wyników
badań odnośnie do stosowania UDI w komórkach badawczo-rozwojowych w warunkach
polskich. Badanie ma charakter pionierski, a wyniki są interesujące nie tyko na gruncie
naukowym. Niewątpliwą zaletą publikacji jest także wskazanie konkretnych ograniczeń i
zalet wykorzystania tej koncepcji w praktyce gospodarczej. Dla potencjalnych
uczestników systemu innowacyjnego stanowią one nieocenioną wskazówkę. Rozprawa bez
wątpienia wnosi nowe, istotne elementy do dotychczasowego zasobu wiedzy z zakresu
podniesionego tematu.
Z recenzji dr. hab. Marka Szajty prof. PCz
Wstęp
Rozdział 1. Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika jako współczesne
podejście do tworzenia innowacji
1.1. Geneza koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika (UDI) w kontekście ewolucji
procesu innowacyjnego
1.2. Idea UDI jako nowoczesnej koncepcji kreowania innowacji
1.3. Typologia i rola użytkowników w procesie UDI
1.4. Rola pracowników i strategii przedsiębiorstwa a wykorzystanie koncepcji UDI w
działalności B+R przedsiębiorstw
1.5. Techniki i narzędzia kontaktu z użytkownikami wykorzystywane w procesie UDI w
działalności przedsiębiorstw
1.6. Wybrane przykłady wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
Rozdział 2. Uwarunkowania wykorzystania UDI w kształtowaniu aktywności
badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw
2.1. Typologia uwarunkowań implementacji UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
2.2. Interakcje z użytkownikami a implementacja UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
2.3. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa jako wewnętrzne uwarunkowanie
wykorzystania UDI w działalności B+R
2.4. Budowanie świadomości marki a implementacja UDI w procesach B+R przedsiębiorstw
2.5. Uwarunkowania sektorowe a wykorzystanie UDI w procesach B+R przedsiębiorstw
2.6. Nowoczesne kanały komunikacji z użytkownikami jako determinanta implementacji UDI w
procesach B+R
Rozdział 3. Metodyczne aspekty pomiaru działalności badawczo-rozwojowej
przedsiębiorstw i koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika
3.1. Metodyka badania działalności B+R i koncepcji innowacji kreowanej przez
użytkownika
3.2. Projektowanie badań empirycznych w obszarze wykorzystania UDI w działalności B+R
przedsiębiorstw
3.3. Studium przypadku i statystyczne metody wykorzystywane do badania
3.4. Charakterystyka przedsiębiorstw podlegających badaniu wraz z prowadzoną przez nie
działalnością B+R
Rozdział 4. Implementacja UDI w działalność B+R badanych przedsiębiorstw w
Polsce w latach 2015-2017 w świetle badań empirycznych
4.1. Współpraca z użytkownikami w procesach B+R w badanych przedsiębiorstwach
4.2. Cele wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.3. Efekty zastosowania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.4. Bariery wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.5. Implementacja UDI w działalności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach w Polsce
- studium przypadków
Rozdział 5. Determinanty wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
w Polsce w latach 2015-2017 w świetle badań empirycznych
5.1. Budowanie więzi z użytkownikami
5.2. Orientacja marketingowa
5.3. Budowanie świadomości marki
5.4. Uwarunkowania sektorowe
5.5. Wykorzystywane kanały, narzędzia i techniki komunikacji z użytkownikiem
Rozdział 6. Ocena, model i postulowane kierunki zmian w kształtowaniu
aktywności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw w Polsce na podstawie koncepcji UDI
6.1. Ocena uwarunkowań związanych z implementacją UDI w działalności B+R
przedsiębiorstw
6.2. Model wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw w Polsce
6.3. Postulowane kierunki zmian w przedsiębiorstwach i polityce państwa w celu
zwiększenia zakresu wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw w Polsce
Zakończenie
Bibliografia/Netografia
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Spis tabel
Spis rysunków
Summary
291 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|