wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 60.00 57,00   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KONCEPCJA INNOWACJI KREOWANEJ PRZEZ UŻYTKOWNIKA W DZIAŁALNOŚCI BADAWCZO-ROZWOJOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW


SZOPIK-DEPCZYŃSKA K.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2019, wydanie I

cena netto: 60.00 Twoja cena  57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw


Głównym osiągnięciem naukowym niniejszej pracy jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu UDI oraz przeprowadzenie i zweryfikowanie wyników badań odnośnie do stosowania UDI w komórkach badawczo-rozwojowych w warun­kach polskich. Badanie ma charakter pionierski, a wyniki są interesujące nie tyko na gruncie naukowym. Niewątpliwą zaletą publikacji jest także wskazanie konkretnych ograniczeń i zalet wykorzystania tej koncepcji w praktyce gospo­darczej. Dla potencjalnych uczestników systemu innowacyjnego stanowią one nieocenioną wskazówkę. Rozprawa bez wątpienia wnosi nowe, istotne ele­menty do dotychczasowego zasobu wiedzy z zakresu podniesionego tematu.

Z recenzji dr. hab. Marka Szajty prof. PCz


Wstęp

Rozdział 1. Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika jako współczesne podejście do tworzenia innowacji
1.1. Geneza koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika (UDI) w kontekście ewolucji procesu innowacyjnego
1.2. Idea UDI jako nowoczesnej koncepcji kreowania innowacji
1.3. Typologia i rola użytkowników w procesie UDI
1.4. Rola pracowników i strategii przedsiębiorstwa a wykorzystanie koncepcji UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
1.5. Techniki i narzędzia kontaktu z użytkownikami wykorzystywane w procesie UDI w działalności przedsiębiorstw
1.6. Wybrane przykłady wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw

Rozdział 2. Uwarunkowania wykorzystania UDI w kształtowaniu aktywności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw
2.1. Typologia uwarunkowań implementacji UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
2.2. Interakcje z użytkownikami a implementacja UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
2.3. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa jako wewnętrzne uwarunkowanie wykorzystania UDI w działalności B+R
2.4. Budowanie świadomości marki a implementacja UDI w procesach B+R przedsiębiorstw
2.5. Uwarunkowania sektorowe a wykorzystanie UDI w procesach B+R przedsiębiorstw
2.6. Nowoczesne kanały komunikacji z użytkownikami jako determinanta implementacji UDI w procesach B+R

Rozdział 3. Metodyczne aspekty pomiaru działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw i koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika
3.1. Metodyka badania działalności B+R i koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika
3.2. Projektowanie badań empirycznych w obszarze wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
3.3. Studium przypadku i statystyczne metody wykorzystywane do badania
3.4. Charakterystyka przedsiębiorstw podlegających badaniu wraz z prowadzoną przez nie działalnością B+R

Rozdział 4. Implementacja UDI w działalność B+R badanych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2015-2017 w świetle badań empirycznych
4.1. Współpraca z użytkownikami w procesach B+R w badanych przedsiębiorstwach
4.2. Cele wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.3. Efekty zastosowania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.4. Bariery wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.5. Implementacja UDI w działalności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach w Polsce - studium przypadków

Rozdział 5. Determinanty wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw w Polsce w latach 2015-2017 w świetle badań empirycznych
5.1. Budowanie więzi z użytkownikami
5.2. Orientacja marketingowa
5.3. Budowanie świadomości marki
5.4. Uwarunkowania sektorowe
5.5. Wykorzystywane kanały, narzędzia i techniki komunikacji z użytkownikiem

Rozdział 6. Ocena, model i postulowane kierunki zmian w kształtowaniu aktywności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw w Polsce na podstawie koncepcji UDI
6.1. Ocena uwarunkowań związanych z implementacją UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
6.2. Model wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw w Polsce
6.3. Postulowane kierunki zmian w przedsiębiorstwach i polityce państwa w celu zwiększenia zakresu wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw w Polsce

Zakończenie
Bibliografia/Netografia
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Spis tabel
Spis rysunków
Summary


291 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022