wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ANTOLOGIA TEKSTÓW KATEDRY TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH MEDIÓW TOM 2


OPOLSKA-BIELAŃSKA AGATA RED.

wydawnictwo: ASPRA, 2019, wydanie I

cena netto: 61.00 Twoja cena  57,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów

Tom 2


Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to również z zapotrzebowaniem rynku pracy na kompetencje specjalistów w tej dziedzinie. Zasadność konwergencji technologii informacyjnych i mediów spowodowała powołanie kierunku studiów – Logistyka Mediów na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Studenci tego kierunku rozwijają swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zastosowania nowoczesnych technologii w mediach, praktycznego ich wykorzystania, a także zarządzania przedsiębiorstwami medialnymi. Zwieńczeniem studiów są prace dyplomowe. Dokumentują one obszar zainteresowań absolwentów, ich dociekliwość badawczą oraz umiejętności pisarskie. Ogólnie – dorosłość zawodową. Niniejsza publikacja stanowi zbiór, wybranych spośród najlepszych prac dyplomowych, które powstały na Logistyce w roku akademickim 2015/2016. Opiekę merytoryczną nad pracami licencjackimi pełnili pracownicy Katedry Technologii Informacyjnych Mediów oraz współpracownicy. Zaprezentowane prace to efekt odbytych seminariów dyplomowych, dyskusji, sporów, wymiany doświadczeń. Cechuje je merytoryczny język, właściwy układ, odpowiednio sformułowana hipoteza, która została potwierdzona za pomocą dopracowanej metodologii. Wykorzystana literatura, zarówno polska jak i obcojęzyczna, dobrana przez Autorów prac, jest aktualna oraz zgodna z prezentowanymi tematami. Przypisy oraz spisy form graficznych użyte w tekstach publikacji są odpowiednie do poziomu prac. Zawarte w niniejszej publikacji opracowania zawierają wartościowe i aktualne informacje niezbędne każdemu studentowi Logistyki. Ponadto stanowią przykłady prac dyplomowych.

Z Wprowadzenia

Tom 37. serii "Media początku XXI wieku".


Mateusz Borończyk
Bitcoin i Ethereum: analiza danych z wykorzystaniem narzędzi Big Data

Sylwia Bugała
Nowe technologie w marketingu

Milena Duszota
Reklama OOH i DOOH w Polsce

Aleksandra Fabiańska
Netflix - medialna rewolucja - nowy wymiar telewizji

Marcin Korytkowski
Kryzys wizerunkowy w mediach społecznościowych - studium przypadku

Joanna Kostrzewa
Znaczenie internacjonalizacji w rozwoju małego przedsiębiorstwa

Karolina Płaskowicka
Wpływ rozwoju druku 3D na wybory konsumenckie

Patrycja Skolimowska
Budowanie marki i wizerunku firmy w branży telekomunikacyjnej poprzez media społecznościowe.
Studium przypadku Orange, Play, Plus, T-Mobile

Alicja Turakiewicz
Branded Content jako realizacja celów komunikacyjnych marki

Mikołaj Wrochna
Budowanie marki klubu piłkarskiego poprzez media na przykładzie Legii Warszawa


376 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022