|
ANTOLOGIA TEKSTÓW KATEDRY TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH MEDIÓW TOM 2
OPOLSKA-BIELAŃSKA AGATA RED. wydawnictwo: ASPRA, 2019, wydanie Icena netto: 61.00 Twoja cena 57,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów
Tom 2
Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie
możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one
osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu
medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na
zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to również
z zapotrzebowaniem rynku pracy na kompetencje specjalistów w tej dziedzinie. Zasadność
konwergencji technologii informacyjnych i mediów spowodowała powołanie kierunku studiów
– Logistyka Mediów na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu
Warszawskiego. Studenci tego kierunku rozwijają swoją wiedzę i umiejętności w
zakresie zastosowania nowoczesnych technologii w mediach, praktycznego ich wykorzystania,
a także zarządzania przedsiębiorstwami medialnymi. Zwieńczeniem studiów są prace
dyplomowe. Dokumentują one obszar zainteresowań absolwentów, ich dociekliwość
badawczą oraz umiejętności pisarskie. Ogólnie – dorosłość zawodową. Niniejsza
publikacja stanowi zbiór, wybranych spośród najlepszych prac dyplomowych, które powstały
na Logistyce w roku akademickim 2015/2016. Opiekę merytoryczną nad pracami licencjackimi
pełnili pracownicy Katedry Technologii Informacyjnych Mediów oraz współpracownicy.
Zaprezentowane prace to efekt odbytych seminariów dyplomowych, dyskusji, sporów, wymiany
doświadczeń. Cechuje je merytoryczny język, właściwy układ, odpowiednio
sformułowana hipoteza, która została potwierdzona za pomocą dopracowanej metodologii.
Wykorzystana literatura, zarówno polska jak i obcojęzyczna, dobrana przez Autorów prac,
jest aktualna oraz zgodna z prezentowanymi tematami. Przypisy oraz spisy form graficznych
użyte w tekstach publikacji są odpowiednie do poziomu prac. Zawarte w niniejszej
publikacji opracowania zawierają wartościowe i aktualne informacje niezbędne każdemu
studentowi Logistyki. Ponadto stanowią przykłady prac dyplomowych.
Z Wprowadzenia
Tom 37. serii "Media początku XXI wieku".
Mateusz Borończyk
Bitcoin i Ethereum: analiza danych z wykorzystaniem narzędzi Big Data
Sylwia Bugała
Nowe technologie w marketingu
Milena Duszota
Reklama OOH i DOOH w Polsce
Aleksandra Fabiańska
Netflix - medialna rewolucja - nowy wymiar telewizji
Marcin Korytkowski
Kryzys wizerunkowy w mediach społecznościowych - studium przypadku
Joanna Kostrzewa
Znaczenie internacjonalizacji w rozwoju małego przedsiębiorstwa
Karolina Płaskowicka
Wpływ rozwoju druku 3D na wybory konsumenckie
Patrycja Skolimowska
Budowanie marki i wizerunku firmy w branży telekomunikacyjnej poprzez media
społecznościowe.
Studium przypadku Orange, Play, Plus, T-Mobile
Alicja Turakiewicz
Branded Content jako realizacja celów komunikacyjnych marki
Mikołaj Wrochna
Budowanie marki klubu piłkarskiego poprzez media na przykładzie Legii Warszawa
376 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|