|
ANTOLOGIA TEKSTÓW KATEDRY TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH MEDIÓW TOM 3
OPOLSKA-BIELAŃSKA AGATA RED. wydawnictwo: ASPRA, 2019, wydanie Icena netto: 61.00 Twoja cena 57,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów
Tom 3
Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie
możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one
osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu
medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na
zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to
również z zapotrzebowaniem rynku pracy na kompetencje specjalistów w tej dziedzinie.
Zasadność konwergencji technologii informacyjnych i mediów spowodowała powołanie
kierunku studiów – Logistyka Mediów na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i
Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Studenci tego kierunku rozwijają swoją wiedzę i
umiejętności w zakresie zastosowania nowoczesnych technologii w mediach, praktycznego
ich wykorzystania, a także zarządzania przedsiębiorstwami medialnymi. Zwieńczeniem
studiów są prace dyplomowe. Dokumentują one obszar zainteresowań absolwentów, ich
dociekliwość badawczą oraz umiejętności pisarskie. Ogólnie – dorosłość
zawodową. Niniejsza publikacja stanowi zbiór, wybranych spośród najlepszych prac
dyplomowych, które powstały na Logistyce w roku akademickim 2015/2016. Opiekę
merytoryczną nad pracami licencjackimi pełnili pracownicy Katedry Technologii
Informacyjnych Mediów oraz współpracownicy. Zaprezentowane prace to efekt odbytych
seminariów dyplomowych, dyskusji, sporów, wymiany doświadczeń. Cechuje je merytoryczny
język, właściwy układ, odpowiednio sformułowana hipoteza, która została
potwierdzona za pomocą dopracowanej metodologii. Wykorzystana literatura, zarówno polska
jak i obcojęzyczna, dobrana przez Autorów prac, jest aktualna oraz zgodna z
prezentowanymi tematami. Przypisy oraz spisy form graficznych użyte w tekstach publikacji
są odpowiednie do poziomu prac. Zawarte w niniejszej publikacji opracowania zawierają
wartościowe i aktualne informacje niezbędne każdemu studentowi Logistyki. Ponadto
stanowią przykłady prac dyplomowych.
Z Wprowadzenia
Tom 38. serii "Media początku XXI wieku".
Paulina Cieślik
Narzędzia promocji i ich efektywność w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy
Triumph
Katarzyna Kalinowska
Wpływ kultury narodu na funkcjonowanie organizacji, jako wyznacznik jakości
produktu
Damian Kosewski
Video Assistant Referee. Źródło bieżącej informacji
Patrycja Leśniewska
Wideomarketing. Narzędzie reklamy
Jerzy Mach
Prognoza notowań giełdowych na podstawie analizy Big Data
Wiktoria Muczka
Polityka monetyzacji w serwisie YouTube
Emilia Paula Romanowska
Kolekcjonowanie danych osobistych a prywatność w sieci Internet na przykładzie
usług Google
Joanna Stankiewicz
Wpływ aktywności emocjonalnej na proces zapamiętywania. Pomiar GSR
Aleksandra Ślubowska
Serwisy wideo na żądanie. Prawa autorskie
Damian Wilary
Marketing a mouse tracking na podstawie serwisu Polski-sport.pl
Krzysztof Filip Uzdowski
Identyfikacja parametrów ilościowej oceny jakości zwiastuna filmowego
406 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|