wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ FIRM RODZINNYCH


DACKO-PIKIEWICZ Z.

wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 97.45 Twoja cena  92,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie reputacją firm rodzinnych

Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych.

Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe:

- Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych;

- Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego;

- Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi;

- Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacja firm rodzinnych i zależności między nimi;

- Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.



Wprowadzenie 

Rozdział 1. Reputacja - znaczenie dla współczesnej organizacji 
1.1. Teoretyczno-poznawcze aspekty reputacji 
1.2. Tożsamość przedsiębiorstwa w aspekcie procesu zarządzania
1.3. Wizerunek i reputacja - współzależność pojęć 
1.4. Kryteria i wyznaczniki decydujące o reputacji firmy 

Rozdział 2. Obszary determinujące reputację przedsiębiorstw rodzinnych 
2.1. Charakter przedsiębiorstw rodzinnych 
2.2. Wartości jako fundament reputacji przedsiębiorstw rodzinnych 
2.3. Kapitał relacyjny oraz wizerunek właściciela i rodziny generatorem wartości budujących reputację 
2.4. Budowanie reputacji przedsiębiorstwa rodzinnego na podstawie koncepcji CSR 
2.5. Problem sukcesji a reputacja przedsiębiorstwa rodzinnego 

Rozdział 3. Koncepcja zarządzania reputacją przedsiębiorstw rodzinnych 
3.1. Zasady zarządzania reputacją 
3.2. Operacjonalizacja zarządzania reputacją przedsiębiorstw rodzinnych 
3.3. Koncepcja zarządzania reputacją przedsiębiorstw rodzinnych
3.4. Etapy zarządzania reputacją przedsiębiorstw rodzinnych 
3.4.1. Znaczenie wartości w zarządzaniu reputacją firmy rodzinnej 
3.4.2. Identyfikacja obszarów determinujących reputację 
3.4.3. Strategia budowania reputacji 
3.4.4. Pomiar reputacji 

Rozdział 4. Zarządzanie reputacją przedsiębiorstw rodzinnych w świetle badań empirycznych 
4.1. Metodyka i organizacja badań 
4.2. Prezentacja wyników badań zarządzania reputacją firm rodzinnych 
4.2.1. Zorientowanie na interesariuszy 
4.2.2. Znajomość czynników wpływających na reputację 
4.2.3. Komunikacja z interesariuszami 
4.2.4. Strategia budowania reputacji 
4.2.5. Wartość reputacji przedsiębiorstw w ocenie respondentów 
4.2.6. Wpływ reputacji na sytuację przedsiębiorstwa 
4.3. Trwałość zarządzania reputacją w kontekście zmiany międzypokoleniowej w opinii badanych 

Rozdział 5. Ocena, wnioski i rekomendacje dla zarządzania reputacją firm rodzinnych.
5.1. Ocena zarządzania reputacją firm rodzinnych 
5.2. Wnioski teoretyczne 
5.3. Rekomendacje praktyczne wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych 

Zakończenie 

Aneks nr 1. Działania eliminujące zagrożenia utraty reputacji przedsiębiorstwa 

Bibliografia 

Spis tabel 

Spis rysunków 

Spis wykresów 



254 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka





Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022