wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BADANIA MARKETINGOWE NOWE METODY BADAŃ I ZASTOSOWANIA


MILIC-CZERNIAK R. RED.

wydawnictwo: DIFIN, 2019, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Badania marketingowe

Nowe metody badań i zastosowania

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych.

Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Wprowadzenie  
Róża Milic-Czerniak

Rozdział 1. Kierunki rozwoju badań marketingowych  
Róża Milic-Czerniak

Wstęp
1.1. Ewolucja pojęcia badań marketingowych i ich roli w podejmowaniu decyzji biznesowych
1.2. Etapy rozwoju badań marketingowych
1.3. Rozwój metod zbierania danych w badaniach marketingowych
1.4. Źródła informacji o prowadzeniu badań marketingowych
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 2. Badanie ankietowe satysfakcji pracowników  
Monika Szczerbak

Wstęp
2.1. Ankieta – forma pozyskiwania i analizowania informacji
2.2. Techniki ankietowe
2.3. Etapy przygotowania badań ankietowych
2.4. Badania ankietowe satysfakcji pracowników
Podsumowanie
Bibliografia
Załączniki

Rozdział 3. Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych  
Monika Jachimkowska

Wstęp
3.1. Praktyki missellingu i metody ich rozpoznawania na rynkach usług finansowych
3.2. Badania marketingowe w służbie ograniczania ryzyka braku zgodności
3.3. Istota i etapy badania metodą tajemniczy klient
3.4. Metody badania zgodności praktyk sprzedażowych
3.5. Wykorzystanie wyników badań metodą tajemniczy klient
3.6. Tajemniczy klient – nowe narzędzie regulatora
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 4. Eye-tracking w badaniach marketingowych  
Jolanta Jurczak

Wstęp
4.1. Charakterystyka eye-trackingu
4.2. Procedura badań metodą eye-trackingu
4.3. Narzędzia stosowane w badaniach eyetrackingowych
4.4. Zastosowanie badań eyetrackingowych w obszarze marketingu
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 5. Badania doświadczeń użytkownika – w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi  
Aleksandra Snarska

Wstęp
5.1. Doświadczenie użytkownika – definicja
5.2. Cele i typowe miary badań doświadczeń użytkownika
5.3. Rola badań użytkownika w procesie projektowania doświadczeń
5.4. Spektrum metod badawczych wspierających projektowanie doświadczeń
5.5. Metody badawcze najczęściej wykorzystywane w projektowaniu doświadczeń użytkownika urządzeń elektronicznych
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 6. Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń  
Aleksandra Snarska

Wstęp
6.1. Cykl życia klienta a mapa jego podróży
6.2. Mapy podróży klienta – definicja i cele
6.3. Proces badania doświadczeń przez mapowanie podróży klienta
6.4. Typowe błędy przy tworzeniu map podróży klienta
Podsumowanie
Bibliografia
 
Rozdział 7. Zastosowanie analizy czynnikowej w weryfikacji badań marketingowych  
Jolanta Jurczak

Wstęp
7.1. Analiza czynnikowa – istota koncepcji
7.2. Procedura analizy czynnikowej
7.3. Przykłady zastosowań analizy czynnikowej w obszarze marketingu
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 8. Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych  
Rafał Broniarek

Wstęp
8.1. Perspektywa danych
8.2. Perspektywa narzędziowa
8.3. Perspektywa biznesowa
8.4. Perspektywa badawcza
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 9. Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych  
Róża Milic-Czerniak

Wstęp
9.1. Charakterystyka Big Data – podstawy analityki zaawansowanej
9.2. Istota analityki zaawansowanej
9.3. Analityka marketingowa – przykłady zastosowań
Podsumowanie
Bibliografia

226 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022