|
CANDIDATE EXPERIENCE
GOJTOWSKA M. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2019, wydanie Icena netto: 70.80 Twoja cena 67,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Candidate
experience
Jeszcze kandydat, czy już
klient?
Candidate
experience to ogół doświadczeń osób aplikujących
do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i
po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dlaczego
jest on tak ważny?
Negatywne
doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie
marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym
potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy,
dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.
W
książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować
niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.
Całość
uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak
McDonald’s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu
innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z
doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.
O
autorce | str. 11
1. Po
co nam doświadczenia? | str.
13
2. Dlaczego
doświadczenia kandydatów mają znaczenie? |
str. 18
3. Dlaczego
to takie trudne? | str. 44
4. Doświadczenia
kandydatów odpowiadają wartościom firmy
| str. 64
5. Poznaj
potrzeby swoich odbiorców
| str. 80
6. Wyjątkowe
doświadczenia nie tylko spełniają oczekiwania, ale i wyznaczają
standardy | str. 118
7. Jak
tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami na dłużej
| str. 129
8. Analityka,
głupcze! | str. 166
9.
Najlepszy nośnik doświadczeń kandydatów
| str. 184
10. Jak
nowe technologie wpływają na doświadczenia kandydatów |
str. 204
11. Czy
doświadczenia kandydatów może budować podmiot zewnętrzny? |
str. 239
12. Co
możesz zrobić choćby zaraz? |
str. 253
Podziękowania | str. 265
Dodatek 1 | str. 269
Bibliografia | str. 273
276
stron, Format: 14.5x20.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|