wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CANDIDATE EXPERIENCE


GOJTOWSKA M.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2019, wydanie I

cena netto: 70.80 Twoja cena  67,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Candidate experience

Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

Dlaczego jest on tak ważny?

Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.

W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.

Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald’s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.

O autorce | str. 11

1. Po co nam doświadczenia? | str. 13

2. Dlaczego doświadczenia kandydatów mają znaczenie? | str. 18

3. Dlaczego to takie trudne? | str. 44

4. Doświadczenia kandydatów odpowiadają wartościom firmy | str. 64

5. Poznaj potrzeby swoich odbiorców | str. 80

6. Wyjątkowe doświadczenia nie tylko spełniają oczekiwania, ale i wyznaczają standardy | str. 118

7. Jak tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami na dłużej | str. 129

8. Analityka, głupcze! | str. 166

9. Najlepszy nośnik doświadczeń kandydatów | str. 184

10. Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia kandydatów | str. 204

11. Czy doświadczenia kandydatów może budować podmiot zewnętrzny? | str. 239

12. Co możesz zrobić choćby zaraz? | str. 253

Podziękowania | str. 265
Dodatek 1 | str. 269
Bibliografia | str. 273

276 stron, Format: 14.5x20.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022