|
TY W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ DLA KAŻDEGO
ŻUKOWSKI M. wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie IIcena netto: 40.60 Twoja cena 38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Ty w social mediach
Podręcznik
budowania marki osobistej dla każdego
Każdy
z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką
dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla
żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli
Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni
więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie
słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są
niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych,
robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy
z nimi, zgadzamy się, spieramy... By móc wykorzystać media
społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich
poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z
obecnymi w nich ludźmi.
Może myślisz teraz: "Eee, to nie dla mnie". Może nie prowadzisz
aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko
obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie
zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli
potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja
nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w
ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym
kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu.
Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę,
zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko
i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie
mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie?
Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.
Przedmowa
7
Rozdział 1. Dlaczego?
11
Dla kogo w ogóle jest ta książka? 11
Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal
branding? 19
Dlaczego akurat dziś? 23
Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką 27
Co mają do tego te media społecznościowe? 34
Najważniejszy trik dla Ciebie 36
Rozdział 2. Jak?
41
Jak stworzyć markę osobistą? 41
Jak budować markę osobistą? 51
Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? 60
Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak
zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? 70
Rozdział 3. Co?
75
Cel działania - jak go określić? 75
Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? 76
A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? 79
Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma
dziś sens? 82
Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? 91
Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? 101
Własna strona WWW - jak ją stworzyć? 107
Blog - po co mi on? 117
A może vlog? 130
Albo podcast? 133
Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto
się zainteresować 139
Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w
tworzeniu marki osobistej 239
Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje
postępy? 252
Rozdział 4. To,
co się stało, że się... 257
Brak regularności 257
Brak konsekwencji 258
Brak formuły 258
Brak przekonania i motywacji 259
Zasłużony opozycjonista i... chu* 260
Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach 260
A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? 262
I wtedy wchodzę ja... 263
Cały na biało się nie da 263
Wpadki poważne i mniej 264
A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem 266
Rozdział 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie 259
Podziękowania 272
272
strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|