|
CONTROLLING PERSONALNY W SIECIACH HANDLU DETALICZNEGO
KUŹNIARSKA A. wydawnictwo: WYD UJ, 2020, wydanie Icena netto: 44.89 Twoja cena 42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Controlling personalny w
sieciach handlu detalicznego
Praca szeroko omawia
zagadnienia związane
z controllingiem personalnym jako narzędziem zarządzania w sieciach
handlowych. Wyróżnia się wśród dotychczasowych
opracowań o tej tematyce, ponieważ dotyczyły one raczej przedsiębiorstw
produkcyjnych. W książce zostały kompleksowo zebrane mierniki
jakościowe i wartościowe controllingu personalnego, a także metody oraz
narzędzia analizy wykorzystywane w controllingu, zapożyczone
z innych dziedzin zarządzania.
„Według
mojego przekonania Controlling personalny w sieciach handlu
detalicznego stanowi wartościowe opracowanie dostarczające wielu
argumentów na rzecz przypisania dużego znaczenia
wykorzystaniu controllingu personalnego w przedsiębiorstwach handlowych
funkcjonujących w organizacyjnych układach sieciowych. Może ono być z
powodzeniem skierowane do różnych kręgów
czytelników: menedżerów i pracowników
działów personalnych przedsiębiorstw handlowych,
doradców zawodowych, studentów oraz wszystkich
innych osób zainteresowanych poruszaną w nim
problematyką”.
Z
recenzji prof. dra hab. Czesława Zająca, Uniwersytet Ekonomiczny we
Wrocławiu
Dr Aneta Kuźniarska jest
pracownikiem Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swoich publikacjach zajmuje się
problematyką związaną z zarządzaniem personelem w sieciach handlowych
(w tym controllingiem personalnym), dodatkowo poszerzając jego zakres o
elementy zrównoważonego rozwoju.
Wprowadzenie
Rozdział 1
Miejsce
controlimgu personalnego w działalności przedsiębiorstwa
1.1. Controlling w świetle ujęć definicyjnych
1.2. Controlling personalny - pojęcie i zadania
1.3. Rozwój koncepcji controllingu personalnego
1.4. Ewolucja controllingu personalnego w strukturach przedsiębiorstw
1.5. Relacja Zarządzania Zasobami Ludzkimi i controllingu personalnego
Podsumowanie
Rozdział 2
Sieci
handlowe w strukturze polskiego handlu
2.1. Globalizacja i internacjonalizacja jako czynniki rozwoju sieci
handlowych
2.2. Transformacja handlu detalicznego w Polsce
2.3. Teorie i funkcje handlu
2.4. Formaty organizacji handlu na polskim rynku
2.5. Elementy kreowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
handlowych
Podsumowanie
Rozdział 3
Praca
w handlu a controlling personalny
3.1. Charakterystyka pracy w handlu
3.2. Wybrane sieci handlowe jako pracodawcy
3.3. Podsystemy controllingowe w przedsiębiorstwach handlowych
3.4. Wyzwania dla controllingu personalnego w sieciach handlowych w
kontekście budowy przewagi konkurencyjnej
Podsumowanie
Rozdział 4
Wdrażanie
controllingu personalnego w sieciach handlowych
4.1. Procesowe ujęcie controllingu personalnego
4.2. Narzędzia analizy strategicznej na potrzeby controllingu
personalnego
4.3. Mierniki ilościowe i jakościowe controllingu personalnego dla
sieci handlu detalicznego
4.4. Wybrane wskaźniki controllingu personalnego na potrzeby
przedsiębiorstw handlowych
Podsumowanie
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów
202
strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|