wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 70.80 67,26   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DYDAKTYKA SZKOŁY WYŻSZEJ O PROFILU MEDYCZNYM


HERDA-PŁONKA K. KRZEMIEŃ G. RED.

wydawnictwo: PZWL, 2016, wydanie I

cena netto: 70.80 Twoja cena  67,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym

Przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów oraz osób zajmujących się dydaktyką medyczną.  Podpowiada, w jaki sposób należy przygotowywać scenariusze zajęć, aby nauczanie było efektywne i skuteczne.

Ponadto w publikacji przedstawiono:

  • planowanie programów kształcenia, cele ogólne i szczegółowe,
  • dobór, metod, form i środków dydaktycznych oraz ewaluację procesu kształcenia
  • zagadnienia pomiaru dydaktycznego: kontroli i oceny wyników oraz obiektywizacji różnych metod egzaminacyjnych

1. Wprowadzenie do dydaktyki szkoły wyższej o profilu medycznym – Katarzyna Herda-Płonka

2. Nauczyciel
Wybrane aspekty etyczne w pracy nauczyciela akademickiego – Bogusław Zapart
Psychologiczne aspekty uczenia się. Zakres kompetencji psychologicznych nauczyciela – Katarzyna Sitnik-Warchulska
Nauczyciel i student w procesie kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka
Kompetencje medialne nauczyciela akademickiego – Katarzyna Herda-Płonka

3. Wybrane elementy procesu kształcenia
Klasyfikacja celów kształcenia. Koncepcje taksonomiczne celów kształcenia – Grażyna Krzemień
Autorski program nauczania a dobór treści kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień
Metody nauczania w dydaktyce szkoły wyższej o profilu medycznym – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień
Formy nauczania – środki dydaktyczne – zasady nauczania – plakat konferencyjny – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień
Kontrola i ocena procesu dydaktycznego – Katarzyna Herda-Płonka

4. Przykładowe scenariusze zajęć opracowane przez słuchaczy studiów doktoranckich Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Scenariusz I. Stwardnienie rozsiane jako przykład schorzenia demielinizacyjnego – Natalia Niedziela
Scenariusz II. Mszaki – treści uzupełniające dla przedmiotu botanika farmaceutyczna – Dorota Smolińska
Scenariusz III. Stosowanie substytutów cukru w produkcji żywności niskoenergetycznej – Justyna Nowak
Scenariusz IV. Niedomykalność zastawki mitralnej – Anna Leopold-Jadczyk
Scenariusz V. Tłuszcze w żywieniu człowieka – Aneta Koszowska
Scenariusz VI. Diagnostyka gruźlicy – Dagmara Jaworska
Scenariusz VII. Metody antykoncepcyjne – regulacja narodzin – Aleksandra Ruci
Scenariusz VIII. Interakcje leków z żywnością i suplementami diety jako problem społeczny – Magdalena Stafińska
Scenariusz IX. Wiem, co jem. Skład chemiczny żywności – Karina Wengel
Scenariusz X. Postępowanie lekarskie w migotaniu przedsionków (AF) – Beata Białkowska
Scenariusz XI. Metody łagodzenia bólu porodowego – Agnieszka Bąk
Scenariusz XII. Zapalenie naczyń – diagnostyka różnicowa i leczenie – Anna Krajewska

Piśmiennictwo
Aneks – przykładowe arkusze ewaluacji

186 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022