|
STRATEGIA PRODUKTU
MRUK H. RUTKOWSKI I. wydawnictwo: PWE, 2001, wydanie Icena netto: 39.90 Twoja cena 37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia
sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie
przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony
przez nabywcę. Omawiają, co jest istotą produktu, jakie znaczenie mają marka,
opakowanie i etykieta oraz przedstawiają cykl życia produktu, którego znajomość jest
niezbędna przy budowie jego strategii. Sporo miejsca poświęcają też omówieniu
strategii nowego produktu - poczynając od sposobów kreowania pomysłów na nowe
produkty, przez selekcję, rozwój testowanie koncepcji, aż po strategie wprowadzania
nowego produktu na rynek.
230 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|