DOSKONALENIE STRATEGII. HARVARD BUSINESS REVIEW
PRACA ZBIOROWA wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2006, wydanie I cena netto: 72.45 Twoja cena 68,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego
- Reguły tworzenia strategii
- Wykorzystanie narzędzi inżynierii finansowej
- Uwzględnianie potencjału internetu
O powodzeniu we współczesnym biznesie decyduje odpowiednia strategia rozwoju i
działania firmy. W wielu firmach jednak opracowywanie strategii pomija się lub traktuje
jako "zło konieczne" i przygotowuje się ją w postaci kilku lakonicznych
punktów nie oddających pełnego obrazu sytuacji przedsiębiorstwa i planowanych
działań. Tymczasem dobrze zaprojektowana strategia może okazać się początkiem
dynamicznego rozwoju firmy, spowodować wzrost zysków i zapewnić lepszą pozycję na
rynku. Należy jednak umieć rozpoznać i uwzględniać czynniki mające wpływ na
planowaną strategię.
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii to zbiór ośmiu artykułów
poświęconych planowaniu strategicznemu, które ukazały się w Harvard Business Review -
cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez
jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę,
dowiesz się, jak internet wpłynął na planowanie strategiczne w wielu
przedsiębiorstwach, jak tworzyć strategie, których lektura nie będzie nużąca, i
jakimi regułami się kierować w procesie ich przygotowywania. Nauczysz się stosować
instrumenty inżynierii finansowej i tak planować działania, że wydajność Twojej
firmy wzrośnie.
- Tworzenie strategii w formie opowiadania
- Przedstawianie strategii w postaci mapy
- Strategia jako zbiór reguł
- Wsparcie strategii za pomocą inżynierii finansowej
- Wdrażanie strategii w przedsiębiorstwie
- Zwiększanie skuteczności działań firmy
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla
ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
264 strony, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PLANOWANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE ROMANOWSKA M.
- NARZĘDZIA TWORZENIA STRATEGII ORGANIZACJI BIAŁAS T. CZAPIEWSKI M.
- ZARZĄDZANIE INNOWACJĄ. HARVARD BUSINESS REVIEW PRACA ZBIOROWA
- ZARZĄDZANIE RYZYKIEM KORPORACYJNYM - ZINTEGROWANA STRUKTURA RAMOWA
- ZARZĄDZANIE WIEDZĄ HARVARD BUSINESS REVIEW
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|