wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DETERMINANTY ODNOWY STRATEGICZNEJ POTENCJAŁU MAŁYCH I ŚREDNICH


KARPACZ J. / PRZEDSIĘBIORSTW

wydawnictwo: SGH, 2011, wydanie I

cena netto: 52.90 Twoja cena  50,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spis treści

WSTĘP

1. ODNOWA STRATEGICZNA POTENCJAŁU PRZEDSIĘBIORSTWA. UJĘCIE TEORETYCZNE

1.1.  Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa a odnowa strategiczna jego potencjału

1.2.  Koncepcje i mechanizmy odnowy strategicznej

1.3.  Klasyfikacja determinant odnowy strategicznej potencjału małych i średnich przedsiębiorstw

1.4.  Determinanty wewnętrzne odnowy strategicznej potencjału małych i średnich przedsiębiorstw

1.4.1.  Pojęcie, istota i rola potencjału przedsiębiorcy

1.4.2.  Potencjał celowo zorganizowanego zespołu zasobów materialnych i niematerialnych służących przedsiębiorcy do prowadzenia działalności gospodarczej

1.5.  Determinanty zewnętrzne odnowy strategicznej potencjału przedsiębiorstwa - swoboda działania przedsiębiorcy

1.5.1.  Istota i tworzywo swobody działania przedsiębiorcy

1.5.2.  Swoboda działania przedsiębiorcy jako kategoria dynamiczna

1.6.  Informacje na potrzeby dokonywania zmian strategicznych

2. METODYKA BADAŃ

2.1.  Transformacja problemu decyzyjnego przedsiębiorcy w problem badawczy

2.2.  Operacjonalizacja modelu badawczego dla celów pomiaru

2.2.1. Potencjał przedsiębiorcy

2.2.2. Potencjał celowo zorganizowanego zespołu zasobów materialnych i niematerialnych służących przedsiębiorcy do prowadzenia działalności gospodarczej

2.2.3. Swoboda działania przedsiębiorcy

2.3.  Narzędzia pomiaru determinant odnowy strategicznej potencjału małego/średniego przedsiębiorstwa

2.4.  Projektowanie procesu badawczego

2.5.  Procedura opracowania narzędzia badawczego

2.6.  Zdefiniowanie populacji, ustalenie wielkości próby i jej rozmieszczenie w warstwach

2.7.  Charakterystyka struktury próby badawczej

3. DETERMINANTY ODNOWY STRATEGICZNEJ POTENCJAŁU MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW. EMPIRYCZNA IDENTYFIKACJA ZALEŻNOŚCI I WERYFIKACJA MODELU BADAWCZEGO

3.1.  Zastosowane metody statystyczne

3.2.  Empiryczna identyfikacja związków między determinantami odnowy strategicznej potencjału małych i średnich przedsiębiorstw - sprawdzenie modelu badawczego

3.2.1. Analiza wyników empirycznych związku między potencjałem przedsiębiorcy a potencjałem celowo zorganizowanego zespołu zasobów materialnych i niematerialnych służącego przedsiębiorcy do prowadzenia działalności gospodarczej (hipoteza H1)

3.2.2. Analiza wyników empirycznych związku między potencjałem przedsiębiorcy a swobodą działania przedsiębiorcy (hipoteza H2)

3.2.3. Analiza wyników empirycznych związku między swobodą działania przedsiębiorcy a potencjałem celowo zorganizowanego zespołu zasobów materialnych i niematerialnych służących przedsiębiorcy do prowadzenia działalności gospodarczej (hipoteza H3)

3.2.4. Sprawdzanie modelu badawczego

3.3.  Charakterystyka determinant odnowy strategicznej potencjału małych i średnich przedsiębiorstw

3.4.  Charakterystyka kompetencji przedsiębiorców zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle wyników badań

3.4.1. Kompetencje a cechy demograficzne przedsiębiorców

3.4.2. Identyfikacja poziomu wiedzy przedsiębiorców według branż i wielkości przedsiębiorstw

3.4.3. Rozpoznanie poziomu umiejętności przedsiębiorców według branż i klas wielkości przedsiębiorstw

3.4.4. Identyfikacja cech osobowości przedsiębiorców zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami

3.5.  Ocena potencjału celowo zorganizowanego zespołu zasobów materialnych i niematerialnych służących przedsiębiorcy do prowadzenia działalności gospodarczej

3.6.  Swoboda działania przedsiębiorców w kontekście odnowy strategicznej potencjału małych i średnich przedsiębiorstw

 ZAKOŃCZENIE

 LITERATURA

 SPIS RYSUNKÓW

SPIS TABEL

 ZAŁĄCZNIKI

341 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022