wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DRUGA PENSJA Z SIECI JAK ROZPOCZĄĆ I ROZWINĄĆ DZIAŁALNOŚĆ W INTRNECIE


LINDAHL D. ROZEK J. / NIE REZYGNUJĄC Z AKTUALNEJ PRACY /

wydawnictwo: ONE PRESS, 2011, wydanie I

cena netto: 41.90 Twoja cena  39,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
  • Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
  • Dobre relacje, które zwiększają zyski
  • Sekrety spirali dochodów
  • Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się sprzedawał
  • Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe, które pomogą Ci odkryć nowe trendy i rynki

Spędzasz w sieci sporo czasu i zostawiasz tam swoje pieniądze. Robisz przelewy, kupujesz online, klikasz łącza reklamowe, dzięki czemu zarabiają właściciele stron. Czas, aby ten strumień kasy popłynął i w drugą stronę! Nie musisz rzucać etatu ani podejmować brawurowego ryzyka, by zacząć zarabiać w internecie. Nie musisz zarywać nocy, by rozpocząć tam swoją działalność. Nie musisz być młodym wilkiem informatyki, nie musisz mieć niespotykanego talentu do sprzedaży, nie musisz wpadać na przełomowy pomysł. Jedyne, co musisz, to otworzyć tę książkę i… zacząć czytać.

Trudno jest znaleźć na rynku wspaniałe poradniki na temat marketingu internetowego, które omawiają to zagadnienie od A do Z. Ta książka zawiera wszystkie ważne informacje, od definicji PDF po zaawansowane strategie biznesowe.

Jest to baza, na której będziesz się opierać, tworząc szczegółowe taktyki dla Twojej konkretnej branży. Znajdziesz tutaj praktyczne, skuteczne rady na temat tego, jak otworzyć i rozwinąć nową działalność, gdy nie możesz spodziewać się żadnej pomocy z zewnątrz — oczywiście nie licząc tego podręcznika.

  • Poznaj dziesięć fałszywych barier na drodze do Twojego sukcesu w internecie.
  • Przeczytaj o sześciu prawdziwych zagrożeniach dla Twojej działalności.
  • Sprawdź gotowe pomysły na szybkie i dochodowe produkty.
  • Zastosuj siedem fundamentów dobrej strony internetowej.
  • Unikaj powszechnych błędów marketingowych.
  • Wykorzystaj sekrety tworzenia spirali dochodów.

Spis treści:

Wstęp (7)

ROZDZIAŁ 1. MOŻESZ się wzbogacić - ale niestety jest pewien haczyk (9)

  • 10 gigantycznych znaków Uwaga! na drodze do Twojego sukcesu w internecie - fałszywych barier (10)
  • A teraz sześć niebezpiecznych i bardzo realnych zagrożeń dla Twojego sukcesu w internecie (17)

 

ROZDZIAŁ 2. Jak szybko stworzyć produkt, który będzie przynosił zyski (27)

  • Typowe marzenie jest bezużyteczne (29)
  • Twój pierwszy produkt powinien należeć do tej kategorii (32)
  • Zbadaj inne wariacje na sprawdzony temat (42)
  • Zwróć się do zapalonych hobbystów (45)
  • Inna szkoła (48)
  • Unikaj tej pułapki (49)
  • Wykorzystaj moje propozycje (50)

 

ROZDZIAŁ 3. Jak napisać tekst w sposób łatwy i tani (51)

  • Etap 1: Zebranie informacji (51)
  • Etap 2: Zredagowanie tekstu (61)
  • Etap 3: Zaprezentowanie tekstu (63)
  • Doskonała koncepcja kontynuacji (91)
  • Inżynier okazji (94)

 

ROZDZIAŁ 4. Przygotowanie do rozpoczęcia działalności (95)

  • Siedem fundamentów dobrej strony internetowej (95)
  • Zlecanie pracy (129)

 

ROZDZIAŁ 5. Jak sprawić, żeby ludzie chcieli kupować Twoje produkty (133)

  • Mit numer 1: Najważniejszy jest ruch na stronie (133)
  • Mit numer 2: Najważniejszy jest ruch targetowany (135)
  • Mit numer 3: Czekam na przełom (136)
  • Mit numer 4: Najważniejszy jest koszt zdobycia potencjalnego klienta (138)
  • Zmienne aspekty taktyki pozyskiwania potencjalnych klientów (142)
  • Wspaniałe źródła potencjalnych klientów (148)

 

ROZDZIAŁ 6. Jak sprawić, żeby potencjalni klienci kupili Twój produkt (173)

  • Błąd numer 1: Nieskuteczni sprzedawcy mylą przyciąganie uwagi z krzykiem (173)
  • Błąd numer 2: Nieskuteczni sprzedawcy popadają w przesadę, gdy opowiadają o swoich produktach (175)
  • Błąd numer 3: Nieskuteczni sprzedawcy skupiają się na sobie, a nie na kliencie (177)
  • Błąd numer 4: Nieskuteczni sprzedawcy za szybko proszą o to, żeby kupić ich produkt (178)
  • Błąd numer 5: Nieskuteczni sprzedawcy nie proszą o działanie ani nie podają terminu ostatecznego (179)
  • Błąd numer 6: Nieskuteczni sprzedawcy podkopują zaufanie potencjalnych klientów, podając im fałszywe terminy ostateczne (179)
  • Błąd numer 7: Nieskuteczni sprzedawcy przemawiają do publiczności, a nie do pojedynczych odbiorców (180)
  • Osiem pytań związanych z pieniędzmi - odpowiedz na nie, a Twój produkt będzie się sprzedawał (182)

 

ROZDZIAŁ 7. Dobre relacje oznaczają dochody (199)

  • Autoresponder kontra broadcast (200)
  • Cztery wskazówki, jak budować dochodowe relacje za pośrednictwem e-maili (202)
  • Inne sposoby na utrzymanie bliskich kontaktów z klientami (207)

 

ROZDZIAŁ 8. Sekrety spirali dochodów (209)

  • Krok 1: Zainstaluj programy do dokonywania pomiarów (210)
  • Krok 2: Dowiedz się, dlaczego pewna grupa osób nic u Ciebie nie kupuje, i dokonaj odpowiednich zmian na stronie (211)
  • Krok 3: Testuj wszystko (212)

 

ROZDZIAŁ 9. Czynnik "R" (215)


216 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022