- Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w
internecie
- Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
- Dobre relacje, które zwiększają zyski
- Sekrety spirali dochodów
- Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który
będzie się sprzedawał
- Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe, które pomogą
Ci odkryć nowe trendy i rynki
Spędzasz w sieci sporo czasu i zostawiasz tam swoje pieniądze. Robisz przelewy,
kupujesz online, klikasz łącza reklamowe, dzięki czemu zarabiają właściciele stron.
Czas, aby ten strumień kasy popłynął i w drugą stronę! Nie musisz rzucać etatu ani
podejmować brawurowego ryzyka, by zacząć zarabiać w internecie. Nie musisz zarywać
nocy, by rozpocząć tam swoją działalność. Nie musisz być młodym wilkiem
informatyki, nie musisz mieć niespotykanego talentu do sprzedaży, nie musisz wpadać na
przełomowy pomysł. Jedyne, co musisz, to otworzyć tę książkę i… zacząć czytać.
Trudno jest znaleźć na rynku wspaniałe poradniki na temat marketingu
internetowego, które omawiają to zagadnienie od A do Z. Ta książka zawiera wszystkie
ważne informacje, od definicji PDF po zaawansowane strategie biznesowe.
Jest to baza, na której będziesz się opierać, tworząc szczegółowe taktyki dla
Twojej konkretnej branży. Znajdziesz tutaj praktyczne, skuteczne rady na temat tego, jak
otworzyć i rozwinąć nową działalność, gdy nie możesz spodziewać się żadnej
pomocy z zewnątrz — oczywiście nie licząc tego podręcznika.
- Poznaj dziesięć fałszywych barier na drodze do Twojego sukcesu w internecie.
- Przeczytaj o sześciu prawdziwych zagrożeniach dla Twojej działalności.
- Sprawdź gotowe pomysły na szybkie i dochodowe produkty.
- Zastosuj siedem fundamentów dobrej strony internetowej.
- Unikaj powszechnych błędów marketingowych.
- Wykorzystaj sekrety tworzenia spirali dochodów.
Spis treści:
Wstęp (7)
ROZDZIAŁ 1. MOŻESZ się wzbogacić - ale niestety jest pewien haczyk (9)
- 10 gigantycznych znaków Uwaga! na drodze do Twojego sukcesu w internecie - fałszywych
barier (10)
- A teraz sześć niebezpiecznych i bardzo realnych zagrożeń dla Twojego sukcesu w
internecie (17)
ROZDZIAŁ 2. Jak szybko stworzyć produkt, który będzie przynosił zyski (27)
- Typowe marzenie jest bezużyteczne (29)
- Twój pierwszy produkt powinien należeć do tej kategorii (32)
- Zbadaj inne wariacje na sprawdzony temat (42)
- Zwróć się do zapalonych hobbystów (45)
- Inna szkoła (48)
- Unikaj tej pułapki (49)
- Wykorzystaj moje propozycje (50)
ROZDZIAŁ 3. Jak napisać tekst w sposób łatwy i tani (51)
- Etap 1: Zebranie informacji (51)
- Etap 2: Zredagowanie tekstu (61)
- Etap 3: Zaprezentowanie tekstu (63)
- Doskonała koncepcja kontynuacji (91)
- Inżynier okazji (94)
ROZDZIAŁ 4. Przygotowanie do rozpoczęcia działalności (95)
- Siedem fundamentów dobrej strony internetowej (95)
- Zlecanie pracy (129)
ROZDZIAŁ 5. Jak sprawić, żeby ludzie chcieli kupować Twoje produkty (133)
- Mit numer 1: Najważniejszy jest ruch na stronie (133)
- Mit numer 2: Najważniejszy jest ruch targetowany (135)
- Mit numer 3: Czekam na przełom (136)
- Mit numer 4: Najważniejszy jest koszt zdobycia potencjalnego klienta (138)
- Zmienne aspekty taktyki pozyskiwania potencjalnych klientów (142)
- Wspaniałe źródła potencjalnych klientów (148)
ROZDZIAŁ 6. Jak sprawić, żeby potencjalni klienci kupili Twój produkt (173)
- Błąd numer 1: Nieskuteczni sprzedawcy mylą przyciąganie uwagi z krzykiem (173)
- Błąd numer 2: Nieskuteczni sprzedawcy popadają w przesadę, gdy opowiadają o swoich
produktach (175)
- Błąd numer 3: Nieskuteczni sprzedawcy skupiają się na sobie, a nie na kliencie (177)
- Błąd numer 4: Nieskuteczni sprzedawcy za szybko proszą o to, żeby kupić ich produkt
(178)
- Błąd numer 5: Nieskuteczni sprzedawcy nie proszą o działanie ani nie podają terminu
ostatecznego (179)
- Błąd numer 6: Nieskuteczni sprzedawcy podkopują zaufanie potencjalnych klientów,
podając im fałszywe terminy ostateczne (179)
- Błąd numer 7: Nieskuteczni sprzedawcy przemawiają do publiczności, a nie do
pojedynczych odbiorców (180)
- Osiem pytań związanych z pieniędzmi - odpowiedz na nie, a Twój produkt będzie się
sprzedawał (182)
ROZDZIAŁ 7. Dobre relacje oznaczają dochody (199)
- Autoresponder kontra broadcast (200)
- Cztery wskazówki, jak budować dochodowe relacje za pośrednictwem e-maili (202)
- Inne sposoby na utrzymanie bliskich kontaktów z klientami (207)
ROZDZIAŁ 8. Sekrety spirali dochodów (209)
- Krok 1: Zainstaluj programy do dokonywania pomiarów (210)
- Krok 2: Dowiedz się, dlaczego pewna grupa osób nic u Ciebie nie kupuje, i dokonaj
odpowiednich zmian na stronie (211)
- Krok 3: Testuj wszystko (212)
ROZDZIAŁ 9. Czynnik "R" (215)
216 stron, oprawa miękka