wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.50 52,73   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PROJEKT MCKINSEY SKUTECZNE TECHNIKI ZESPOŁOWEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKT


FRIGA P.N / KONFLIKTÓW

wydawnictwo: APN PROMISE, 2009, wydanie I

cena netto: 55.50 Twoja cena  52,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozwiązywanie problemów to wysiłek zespołowy. Czy mamy do czynienia z wprowadzaniem dużych zmian w pojedynczym oddziale bądź w całej firmie, czy też odnalezieniem i usunięciem kłód leżących pod nogami bądź przywróceniem wigoru słabnącej satysfakcji klienta – lepsze zespoły zawsze będą tworzyć lepsze rozwiązania.

Bazując na kulturze skupionej wokół rozwiązań i zachowań opisanych w światowym bestsellerze McKinsey – sposób na sukces oraz opierając się na niezrównanych umiejętnościach analitycznych przedstawionych w Umyśle McKinsey, ostatni tom Trylogii McKinsey dostarcza metodyk przydatnych w budowaniu zespołu i komunikacji. Dzięki nim konsultanci McKinsey tworzą najwyższej klasy rozwiązania biznesowe, które jednocześnie trzymają się realiów.

Dowiedz się, jak krok po kroku:

  • Ustanowić dobre kanały komunikacyjne
  • Ocenić bieżący poziom wydajności
  • Zidentyfikować kluczowe pytania dotyczące problemu do rozwiązania
  • Opracowywać i testować hipotezy
  • Syntetyzować istotne informacje w prezentacji

Oprócz sprawdzonych w praktyce strategii dr Friga wyposaża czytelnika w arsenał narzędzi, ćwiczeń, wskazówek, list kontrolnych oraz najlepszych praktyk, które o rząd wielkości podnoszą sprawność zespołu w rozwiązywaniu problemów i pozwalają nieustannie osiągać wyniki światowej klasy.

Praca została oparta na doświadczeniach autora i jego badaniach w McKinsey oraz innych organizacjach i nie jest sponsorowana ani zatwierdzona przez McKinsey bądź inną firmę konsultingową. Książka nie zawiera żadnych poufnych i zastrzeżonych informacji McKinsey ani też żadnej innej firmy konsultingowej lub klienta.


Paul N. Friga, Ph.D pracował jako konsultant w biurze McKinsey w Pittsburgu. Posiada tytuł MBA oraz doktorat ze strategii, które uzyskał w Kenan-Flagler Business School na Uniwersytecie Północnej Karoliny. W swojej karierze przeprowadził liczne projekty konsultingowe, w czasie których pracował między innymi dla firm z listy Fortune 500 rozsianych po całym świecie. Był również konsultantem w PricewaterhouseCoopers do spraw zarządzania. Obecnie prowadzi badania związane z branżą konsultingową i jest profesorem nadzwyczajnym w Kenan-Flagler Business School, gdzie p


 

Podziękowania

Wstęp

Wprowadzenie

Część 1: Zespół

Rozdział 1: Rozmawiaj

Koncepcja

Reguły projektu

Reguła 1: Komunikuj się nieustannie

Reguła 2: Słuchaj uważnie

Reguła 3: Oddzielaj zagadnienia od ludzi

Taktyki operacyjne

Historie z życia

Studium przypadku

Rozdział 2: Oceniaj

Koncepcja

Reguły projektu

Reguła 1: Omawiaj dynamikę zespołu

Reguła 2: Ustal oczekiwania i monitoruj wyniki

Reguła 3: Opracuj i stale oceniaj plan osobisty

Taktyki operacyjne

Historie z życia

Studium przypadku

Rozdział 3: Pomagaj

Koncepcja

Reguły projektu

Reguła 1: Wykorzystaj doświadczenie

Reguła 2: Określ odpowiedzialności współpracowników

Reguła 3: Przekazuj informację zwrotną na czas

Taktyki operacyjne

Historie z życia

Studium przypadku

Rozdział 4: Motywuj

Koncepcja

Reguły Projektu

Reguła 1: Zidentyfikuj unikatowe motywatory

Reguła 2: Pozytywnie wzmacniaj współpracowników

Reguła 3: Celebruj osiągnięcia

Taktyki operacyjne

Historie z życia

Studium przypadku

Część 2: Skupienie

Rozdział 5: Określ

Koncepcja

Reguły projektu

Reguła 1: Zidentyfikuj pytanie główne

Reguła 2: Opracuj drzewo problemu

Reguła 3: Sformułuj hipotezy

Taktyki operacyjne

Historie z życia

Studium przypadku

Rozdział 6: Organizuj

Koncepcja

Reguły projektu

Reguła 1: Opracuj ogólną mapę procesu

Reguła 2: Utwórz mapę zawartości do testowania hipotez

Reguła 3: Przygotuj fabułę

Taktyki operacyjne

Historie z życia

Studium przypadku

Rozdział 7: Zbierz

Koncepcja

Reguły projektu

Reguła 1: Zaprojektuj “wykresy-widma”, w których będą prezentowane niezbędne dane

Reguła 2: Przeprowadź istotne wywiady

Reguła 3: Zgromadź potrzebne dane wtórne

Taktyki operacyjne

Historie z życia

Studium przypadku

Rozdział 8: Zrozum

Koncepcja

Reguły projektu

Reguła 1: Zidentyfikuj “I co z tego?”

Reguła 2: Myśl o wpływie na wszystkich uczestników projektu

Reguła 3: Dokumentuj na wykresach kluczowe spostrzeżenia

Taktyki operacyjne

Historie z życia

Studium przypadku

Rozdział 9: Syntetyzuj

Koncepcja

Reguły projektu

Reguła 1: Zapewnij sobie zaangażowanie i aprobatę klienta

Reguła 2: Zalecenia dotyczące ulepszeń powinny być konkretne

Reguła 3: Opowiedz dobrą historię

Taktyki operacyjne

Historie z życia

Studium przypadku

Posłowie

Zastosowania w szkołach biznesu

Zastosowania w firmach konsultingowych

Zastosowania w korporacjach

Korzyści ze studium przypadku (z punktu widzenia Tima)

Korzyści ze studium przypadku (z punktu widzenia Paula)

Reguły projektu TEAM FOCUS

Indeks historii z życia

Indeks

O autorze


208 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022