wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.70 54,82   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZASADY DOKUMENTOWANIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA


KOWALCZYK J.

wydawnictwo: DASHOFER, 2010, wydanie I

cena netto: 57.70 Twoja cena  54,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zasady dokumentowania systemu zarządzania

Zasady doskonalenia systemu zarządzania oraz podstawowe procedury


Książka zawiera praktyczne informacje dotyczące dokumentowania systemu zarządzania.

Dokumentacja systemu, w tym zwłaszcza Księga Jakości, jest pierwszym etapem oceny systemu podczas auditu certyfikacyjnego.

Księga Jakości oraz inne elementy dokumentacji są oceniane przez klienta. Na ich podstawie klient powinien nabrać zaufania do organizacji: być przekonany o jej wiarygodności i rzetelności. Wdrożony system zarządzania jakością w organizacji powinien znaleźć bezpośredni wyraz w odpowiednim jego udokumentowaniu.

Usystematyzowana wiedza z zakresu dokumentacji systemu zarządzania jakością
Cenne i praktyczne wskazówki
Przystępny język i fachowe informacje


Jerzy Kowalczyk – wieloletni doradca i konsultant w dziedzinie zarządzania organizacją. Uczestniczył w ponad 150 wdrożeniach systemów zarządzania, w organizacjach produkcyjnych i usługowych (administracja, służba zdrowia, szkolnictwo itp.). Wykładowca w zakresie zarządzania na wielu kursach, seminariach, studiach podyplomowych. Autor książek i artykułów w dziedzinie szeroko rozumianej jakości.


Spis treści

1. Ogólne przesłanki dokumentowania systemu zarządzania

2. Zasady dokumentowania systemu
2.1. Dokumentowanie systemu z punktu widzenia normy PN ISO 9001:2009
2.2. Hierarchia i struktura dokumentów systemu zarządzania jakością
2.3. Księga Jakości
2.4. Procedury
2.5. Zapisy jakości
2.6. Instrukcje
2.7. Nadzór nad dokumentami systemu

3. Typowe mankamenty występujące przy opracowywaniu dokumentów systemu zarządzania jakością


32 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022