wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.90 51,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU KRYTYCZNA ANALIZA


BERNATT M. BOGDANIENKO J. SKOCZNY T. RED.

wydawnictwo: WZ UW, 2011, wydanie I

cena netto: 53.90 Twoja cena  51,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przekazujemy do rąk Czytelników książkę poświęconą społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR).

Jest to koncepcja, która zakłada konieczność uwzględniania przez przedsiębiorców skutków działalności gospodarczej, związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorcy w określonym środowisku społecznym i naturalnym.

Tematyka społecznej odpowiedzialności biznesu staje się w Polsce coraz bardziej popularna. Przejawem tego jest powstawanie w naszym kraju promujących ją organizacji, deklarowanie przez przedsiębiorców zainteresowania jej wdrażaniem, a także, coraz częstsze w ostatnim czasie, organizowanie seminariów i konferencji. Społeczna odpowiedzialność biznesu, jako koncepcja dotycząca wielu sfer i sposobów działania przedsiębiorcy, w sposób naturalny staje się także przedmiotem zainteresowania polskich uczelni wyższych, prowadzących zajęcia z nauki o zarządzaniu. Stopniowo staje się oddzielnym przedmiotem wykładowym. Rośnie także zainteresowanie społeczną odpowiedzialnością biznesu wśród samych przedstawicieli nauki o zarządzaniu, etyki biznesu czy prawa.


Spis treści:

Wprowadzenie

I.Ogólne postrzeganie społecznej odpowiedzialności biznesu
Rozdział 1.Odpowiedzialność społeczna a strategia organizacji
(Jerzy Bogdanienko)
Rozdział 2.Społeczna odpowiedzialność biznesu - charakter prawny?
(Maciej Bernatt)
Rozdział 3.Kryzys zaufania i etyka finansów: aspekty aksjologiczne czy prakseologiczne?
(Włodzimierz Szpringer)

II.Relacje z interesariuszami w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu
Rozdział 4.Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a udział interesariuszy
(Bolesław Rok)
Rozdział 5.Problemy w relacjach przedsiębiorstwa z interesariuszami
(Krzysztof Klincewicz)

III.Społeczna odpowiedzialność biznesu w relacjach pracy
Rozdział 6.Standardy w stosunkach pracy i dialog społeczny a społeczna odpowiedzialność biznesu
(Jacek Męcina)
Rozdział 7.Magistra Vitae? Zachowania organizacyjne (ze szczególnym uwzględnieniem relacji przedsiębiorca - pracownik) w świetle wyzwań obecnego kryzysu i zapomnianych polskich tradycji
(Tomasz Ochinowski)

IV.Innowacje, ekologia i edukacja w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu
Rozdział 8.Społeczna odpowiedzialność biznesu i innowacje
(Natalia Ćwik)
Rozdział 9.Ekologiczny kontekst działalności przedsiębiorstwa
(Marcin Żemigała)
Rozdział 10.Kształcenie na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu na uczelniach ekonomicznych
(Ewa Jastrzębska, Paulina Legutko-Kobus)

Informacje o autorach


210 strom, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022