wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 27.80 26,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU CZĘŚĆ 4 ZMĘCZONE MARKI


HAIG M. / KSIĄŻKA AUDIO CD

wydawnictwo: BELLONA, 2009, wydanie I

cena netto: 27.80 Twoja cena  26,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie.

Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło.


Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm.

W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.


Czyta: Marcin Styczeń
Realizacja nagrania: Wiesław Sałata
Czas nagrania: 122'11 (2 płyty CD)


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022