Książka jest praktyczną ilustracją poprzedniej książki: "Pan Sowa i
wredne temperamenty".
Przekłada problemy temperamentów na sytuacje ze sprzedaży i
zarządzania, pokazując praktyczne konsekwencje inności i to, jak radzić sobie z
innością tych, którzy nas otaczają.
Z pozoru banalna rzeczywistość pracy w sprzedaży zamieniona we frapującą
powieść, pełną zwrotów akcji. Autor umiejętnie przemyca głęboką psychologiczną
wiedzę, ubierając ją w postaci bardzo plastycznych książkowych bohaterów. Zwierzęce
figury bohaterów zdają się jeszcze doskonalej ogniskować to, co w każdym z nas jest
śmieszne, i to, co trudne.
Jak reagujemy na tych, którzy są inni?
Czy potrafimy ich przekonywać?
Trochę sensacji, trochę analiz charakterów, które dobrze byłoby umieć
samemu przeprowadzić, by lepiej radzić sobie we własnych życiowych zmaganiach.
Książka umiejętnie do tego zachęca.
484 strony, Format: 17x24 cm, oprawa twarda