wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 50.30 47,79   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUSINESS MATTERS


JENDRYCH E. WIŚNIEWSKA H.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2011, wydanie I

cena netto: 50.30 Twoja cena  47,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Business Matters covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities to practice and master the use of Business English.

The list of topics includes:

  • Company and market structure
  • Recruitment process and employee motivation
  • Market research, production and pricing policy
  • Advertising and promotion
  • Sales and distribution
  • International trade and globalization
  • Transport and logistics
  • Business growth
  • Customer rights

 

Each unit comprises key vocabulary, a text exemplifying the use of the terminology, a wide selection of exercises: multiple-choice questions, gapped sentences, vocabulary matching, crosswords and puzzles as well as topics for discussion and an essay-writing section.

Business Matters is an ideal textbook and reference tool for both university students and business professionals from intermediate to advanced level of language competence.

The authors are linguists, English teachers and teacher trainers. They work at Koźmiński University in Warsaw and specialise in teaching Business English, English for Finance, Business Skills and Business Culture. They have written several publications on linguistics, language teaching, materials development and evaluation, teacher training and teacher development.


Table of Contents

Unit 1.Sectors of the economy
str. 7

Unit 2.Setting up a business
str. 14

Unit 3.Company structure
str. 27

Unit 4.Management
str. 37

Unit 5.Business communication
str. 50

Unit 6.Recruitment and selection
str. 59

Unit 7.Motivation
str. 71

Unit 8.Earning a living
str. 81

Unit 9.The market
str. 95

Unit 10.Market research
str. 104

Unit 11.Production
str. 113

Unit 12.Pricing and prices
str. 126

Unit 13.Advertising
str. 134

Unit 14.Promotion
str. 147

Unit 15.Distribution
str. 158

Unit 16.Sales
str. 168

Unit 17.International trade
str. 177

Unit 18.Transport
str. 187

Unit 19.Globalization
str. 196

Unit 20.The growth of business
str. 205

Unit 21.Customer protection
str. 213


222 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022