wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DROGA WAŻNIEJSZA NIŻ CEL


LACHOWSKI S.

wydawnictwo: EMKA, 2011, wydanie I

cena netto: 62.50 Twoja cena  59,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Znakomity przewodnik dla każdego, kto myśli o karierze menedżera i chciałby zajrzeć za kulisy zarządzania wielkimi korporacjami. Jest to jednak absolutna antyteza "Przewodnika korporacyjnego szczura". Sławomir Lachowski przedstawia czytelnikowi swoją autorską wizję zarządzania, w której fundamentalną rolę odgrywają wartości i drugi człowiek. Autor przekonuje - i robi to z powodzeniem, że nie można być skutecznym menedżerem, jeśli nie dąży się do bycia dobrym człowiekiem."

Maciej Witucki, prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej SA


Podziękowania
Zamiast wstępu

Rozdział 1. Wartości zwykłych ludzi
Wartości w życiu człowieka
Szczęście jest miarą sukcesu
Moja DROGA wartości
Wartości w kulturze masowej

Rozdział 2. Zwykli ludzie i wspaniałe przedsiębiorstwa
mBank: pasja tworzenia
ABCXXI - cała Polska czyta dzieciom: gotowośćbi odpowiedzialność
Mondragon Corporacion Cooperativa: wartości w działaniu

Rozdział 3. Przełomowe idee i wielcy guru zarządzania

Rozdział 4. Wyzwania przyszłości w biznesie i zarządzaniubbiznesem w Nowej Gospodarce
Wyzwania przyszłości w biznesie
Wyzwania w zarządzaniu biznesem

Rozdział 5. Zarządzanie przez wartości
Wartości w życiu przedsiębiorstw
Fundamenty zarządzania przez wartości
Kultura organizacyjna - niewidzialna siła, prawdziwa mocbwartości
Zarządzanie przez wartości odpowiedzią na wyzwania przyszłościbw biznesie

Rozdział 6. Mapa Drogowa zarządzania przez wartości
Identyfikacja wartości - opis procesu dla małych i dużych firm?
Zarządzanie przez wartości - przekładanie zasadniczych wartości na działania we wszystkich płaszczyznach
Zarządzanie poprzez wartości w procesie doboru personelu - szukamy właściwych, a nie najlepszych pracowników
Rozwój kompetencji opartych na wartościach
Rola wartości w zapewnianiu realizacji wysokich wyników 
Rola wartości w budowaniu zaangażowania pracowników i kultury organizacyjnej
Wartości w zarządzaniu produktami, sprzedażą i wynikiem finansowym
Przywództwo przez wartości

Bibliografia


344 strony, B5, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022