|
JAKOŚĆ A OUTSOURCING PROCESÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE
PREUS A. wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA, 2012, wydanie I cena netto: 97.90 Twoja cena 93,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz
przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing).
Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić?
Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak
wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych
na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę.
Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić -
ta książka jest dla Ciebie.
Monitorowanie jakości w procesie sprzedaży zleconym pośrednikom
Monitorowanie jakości zleconego na zewnątrz procesu obsługi klienta
Nadzór nad jakością procesów biznesowych - realizacja procesów logistyki i
magazynowania przez firmy zewnętrzne
Nadzór nad jakością procesów biznesowych - elementy procesu wydzielone (outsourcowane)
do producentów półproduktów!
Zlecanie na zewnątrz procesów marketingowych przedsiębiorstwa
Zarządzanie komunikacją w przedsiębiorstwie zlecone do firmy zewnętrznej
Nadzór nad jakością procesów biznesowych - outsourcing procesu księgowego
Nadzór nad jakością procesu zarządzania zasobami ludzkimi, realizowanym przez firmę
zewnętrzną
Outsourcing usług informatycznych
Rzeczywiste koszty outsourcingu
164 strony, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|