wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.20 34,39   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA W BIZNESIE


FLEJTERSKA E. GRACZ L. ROSSA G.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2010, wydanie I

cena netto: 36.20 Twoja cena  34,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zrozumienie innej kultury jest bardzo trudne, wymaga bowiem wyzbycia się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, wcześniej nieznane zachowania drugiej osoby.

Znajomość przedstawionych w tej książce problemów, związanych z komunikowaniem się w biznesie z przedstawicielami różnych narodowości, jest szczególnie przydatna przedsiębiorcom prowadzącym działalność na rynkach międzynarodowych.

Autorzy mają nadzieję, że zebrany materiał umożliwi zainteresowanym osobom przygotowanie się do komunikacji biznesowej z innymi kulturami.

Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania oraz menedżerów działających w biznesie światowym


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1
KOMUNIKACJA JAKO PROCES PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
1.1. Istota komunikacji
1.2. Proces komunikacji
1.3. Bariery skutecznej komunikacji
1.4. Kanały komunikacji
1.5. Istota i elementy komunikacji marketingowej

Rozdział 2
KULTURA- POJĘCIE, ISTOTA I CECHY
2.1. Definicje kultury
2.2. Uwarunkowania i potrzeby kulturowe
2.3. Różnice kulturowe - istota, podstawowe obszary i źródła
2.4. Różnice kulturowe w negocjacjach

Rozdział 3
MIĘDZYKULTUROWE ZACHOWANIA W BIZNESIE - WYBRANE KRAJE EUROPEJSKIE
Wstęp
3.1. Grecja
3.2. Rosja
3.3. Polska
3.4. Rumunia
3.5 Francja
3.6. Belgia
3.7. Włochy
3.8. Hiszpania
3.9. Węgry
3.10. Kraje bałtyckie: Litwa, Łotwa i Estonia
3.11. Wielka Brytania
3.12. Dania
3.13. Finlandia
3.14. Niemcy
3.15. Holandia
3.16. Czechy

Rozdział 4
MIĘDZYKULTUROWE ZACHOWANIA W BIZNESIE - WYBRANE KRAJE AZJATYCKIE
4.1. Arabia Saudyjska
4.2. Chińska Republika Ludowa
4.3. Republika Indii
4.4. Japonia
4.5. Malezja
4.6. Republika Korei
4.7. Singapur
4.8. Tajlandia
4.9. Republika Chińska
4.10. Wietnam

Rozdział 5
MIĘDZYKULTUROWE ZACHOWANIA W BIZNESIE - AUSTRALIA i WYBRANE KRAJE AMERYKAŃSKIE
5.1. Australia
5.2. Meksyk
5.3. Brazylia
5.4. Kanada
5.5. USA

Bibliografia

Spis tabel i rysunków


215 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022