|
TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
ŻUKOWSKI M. wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie IIIcena netto: 49.00 Twoja cena 46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Twoja firma w social
mediach
Podręcznik marketingu
internetowego dla małych i średnich przedsiębiorców
Social
media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty -
są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich
przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy,
a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas
potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do
celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich
działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia,
jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social
mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za
razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.
Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu
pracowników działów marketingu i PR mniejszych i
większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach
rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym
dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak
zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się
dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się
rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich
móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy -
poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z
tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się
chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.
Wstęp
7
Rozdział 1. Panorama
mediów społecznościowych
19
Dziki Zachód 20
Social jest stary! 23
1, 2, 3, internet 25
Człowiek jest najważniejszy 29
Nowe media dla nowego człowieka 33
Nowe media (nie) są bezpłatne! 34
Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci 36
Social media - co jest czym? 37
Rozdział 2. Od
koncepcji do działania, czyli social media marketing
39
Marketing pod strzechy! 42
Najtrudniejszy... 43
Komputer czy jabłko? 44
Naszą siłą będzie treść 45
Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? 47
Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? 51
Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? 64
Rozdział 3. Przegląd
narzędzi 77
Facebook 78
Facebook Messenger 117
Twitter 125
YouTube 143
Blogosfera, a może influencer marketing? 167
Mikroinfluencerzy 189
Visual content 192
LinkedIn 227
Przydatne narzędzia socialowca 241
Rozdział 4. Social
biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy
teraźniejszość? 249
So-lo-mo 250
Hipsteryzacja 251
Internet rzeczy 252
Social biznes 254
Social selling 257
Społeczna odpowiedzialność 259
Rozdział 5.
#człowiek - trend numer jeden? 263
Mniej stocka, więcej życia 264
Mniejszość też ma znaczenie? 266
Treść - klucz do serc i umysłów 268
Długi ogon nadaje ton 270
Każdy z nas jest medium 272
Pandemiczne postscriptum 275
Podziękowania 279
280
stron, 14.2x20.8cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|