| 
  
 TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
 ŻUKOWSKI M.   wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie IIIcena netto: 49.00  Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Twoja firma w social
mediach 
 
Podręcznik marketingu
internetowego dla małych i średnich przedsiębiorców 
  Social
media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty -
są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich
przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy,
a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas
potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do
celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich
działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia,
jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social
mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za
razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest. 
 
Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu
pracowników działów marketingu i PR mniejszych i
większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach
rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym
dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak
zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się
dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się
rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich
móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy -
poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z
tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się
chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika. 
 Wstęp
7 
 
Rozdział 1. Panorama
mediów społecznościowych
19 
 
Dziki Zachód 20 
Social jest stary! 23 
1, 2, 3, internet 25 
Człowiek jest najważniejszy 29 
Nowe media dla nowego człowieka 33 
Nowe media (nie) są bezpłatne! 34 
Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci 36 
Social media - co jest czym? 37 
 
Rozdział 2. Od
koncepcji do działania, czyli social media marketing
39 
 
Marketing pod strzechy! 42 
Najtrudniejszy... 43 
Komputer czy jabłko? 44 
Naszą siłą będzie treść 45 
Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? 47 
Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? 51 
Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? 64 
 
Rozdział 3. Przegląd
narzędzi 77 
 
Facebook 78 
Facebook Messenger 117 
Twitter 125 
YouTube 143 
Blogosfera, a może influencer marketing? 167 
Mikroinfluencerzy 189 
Visual content 192 
LinkedIn 227 
Przydatne narzędzia socialowca 241 
 
Rozdział 4. Social
biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy
teraźniejszość? 249 
 
So-lo-mo 250 
Hipsteryzacja 251 
Internet rzeczy 252 
Social biznes 254 
Social selling 257 
Społeczna odpowiedzialność 259 
 
Rozdział 5.
#człowiek - trend numer jeden? 263 
 
Mniej stocka, więcej życia 264 
Mniejszość też ma znaczenie? 266 
Treść - klucz do serc i umysłów 268 
Długi ogon nadaje ton 270 
Każdy z nas jest medium 272 
Pandemiczne postscriptum 275 
 
Podziękowania 279 
 280
stron, 14.2x20.8cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |