wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.00 46,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


ŻUKOWSKI M.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie III

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Twoja firma w social mediach

Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorców

Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.

Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.

Wstęp 7

Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych 19

Dziki Zachód 20
Social jest stary! 23
1, 2, 3, internet 25
Człowiek jest najważniejszy 29
Nowe media dla nowego człowieka 33
Nowe media (nie) są bezpłatne! 34
Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci 36
Social media - co jest czym? 37

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing 39

Marketing pod strzechy! 42
Najtrudniejszy... 43
Komputer czy jabłko? 44
Naszą siłą będzie treść 45
Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? 47
Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? 51
Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? 64

Rozdział 3. Przegląd narzędzi 77

Facebook 78
Facebook Messenger 117
Twitter 125
YouTube 143
Blogosfera, a może influencer marketing? 167
Mikroinfluencerzy 189
Visual content 192
LinkedIn 227
Przydatne narzędzia socialowca 241

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? 249

So-lo-mo 250
Hipsteryzacja 251
Internet rzeczy 252
Social biznes 254
Social selling 257
Społeczna odpowiedzialność 259

Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? 263

Mniej stocka, więcej życia 264
Mniejszość też ma znaczenie? 266
Treść - klucz do serc i umysłów 268
Długi ogon nadaje ton 270
Każdy z nas jest medium 272
Pandemiczne postscriptum 275

Podziękowania 279

280 stron, 14.2x20.8cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022