|
50 PRAW MARKETINGU KOTARBIŃSKIEGO
KOTARBIŃSKI J. wydawnictwo: PWN, 2020, wydanie Icena netto: 68.19 Twoja cena 64,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka 50 praw marketingu
Kotarbińskiego
Jacek Kotarbiński swoją
nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego
Murphy’ego i własne prawa, o których można
mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem.
„50
praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna
publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom,
zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w
jego
pracy.
Autor
zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej
formie przedstawia nieformalne „prawa” rządzące
działaniami marketingowymi. „50 praw marketingu
Kotarbińskiego” to zbiór bardzo konkretnych i
cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych,
dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane
praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
Ostatnie
trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami,
wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i
priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców
ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak
szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem
rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym
marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji,
a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie
przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza
myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy
najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy.
(…) Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji
i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę.
Ze
wstępu autora
198
stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|