wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W PODMIOTACH LECZNICZYCH TECHNOLOGIE INNOWACYJNOŚĆ KONKURENCYJNOŚĆ


RELIGIONI U.

wydawnictwo: CEDEWU, 2024, wydanie I

cena netto: 110.00 Twoja cena  104,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie zmianą w podmiotach leczniczych

Technologie, innowacyjność, konkurencyjność


Kompleksowy przewodnik po strategiach, które pomogą Twojej placówce osiągnąć sukces w dynamicznie zmieniającym się sektorze ochrony zdrowia, a także obowiązkowa pozycja dla menedżerów, liderów i osób odpowiedzialnych za rozwój i zarządzanie zmianami w podmiotach leczniczych.

Wśród głównych zagadnień:

• Budowanie konkurencyjności - poznaj kluczowe czynniki i strategie umożliwiające efektywne konkurowanie na rynku ochrony zdrowia.
• Rola innowacji i technologii - dowiedz się, jak nowoczesne technologie mogą przyczynić się do wzrostu efektywności operacyjnej i przewagi konkurencyjnej Twojej placówki.
• Zarządzanie zmianą - zdobądź praktyczne wskazówki dotyczące wdrażania nowoczesnych rozwiązań oraz zarządzania personelem w procesie zmian technologicznych.

Jak wdrożyć innowacje, aby przyniosły rzeczywiste korzyści dla Twojej organizacji i pacjentów?
Będąc nieocenionym źródłem wiedzy związanej z teoretycznymi aspektami konkurencyjności oraz z praktycznymi narzędziami wspierającymi codzienną działalność podmiotów leczniczych, publikacja ta zawiera wyczerpującą odpowiedź na to, a także na inne pytania dotyczące rozwoju kierowanej przez Ciebie placówki. Tym samym - pomoże Ci zwiększyć jej konkurencyjność i przyciągnąć więcej zadowolonych pacjentów!

Wprowadzenie 7

Rozdział 1
Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstw 11
1.1. Istota i pomiar konkurencyjności 11
1.2. Komponenty konkurencyjności i strategie konkurowania 14
1.3. Czynniki wpływające na konkurencyjność 20

Rozdział 2
Specyfika konkurencyjności na rynku ochrony zdrowia 23
2.1. Uwarunkowania organizacyjne i regulacyjne 23
2.2. Potencjał sektora ochrony zdrowia i wyzwania związane z konkurencyjnością 29
2.3. Formułowanie strategii konkurencji w podmiotach leczniczych 35
2.4. Ewolucja sektora i kształtowanie trwałej przewagi konkurencyjnej 41

Rozdział 3
Technologie w budowaniu konkurencyjności podmiotów leczniczych 45
3.1. Innowacje w sektorze ochrony zdrowia - definicje i znaczenie 45
3.2. Rola technologii w podnoszeniu efektywności operacyjnej podmiotów leczniczych 47
3.3. Technologie a przewagi konkurencyjne podmiotów leczniczych 53

Rozdział 4
Efektywne zarządzanie zmianą technologiczną 59
4.1. Wyzwania implementacji nowoczesnych rozwiązań 59
4.2. Kluczowe etapy wprowadzania zmian technologicznych 65
4.3. Zarządzanie personelem w procesie zmian 75

Rozdział 5
Budowanie strategii konkurencyjności na przykładzie gospodarki produktami leczniczymi 85
5.1. Planowanie strategii konkurencyjności 85
5.2. Nowoczesne technologie wspierające gospodarowanie produktami leczniczymi 94
5.3. Koszty, korzyści i możliwości implementacji wybranych technologii 117
5.4. Gospodarka lekowa w kształtowaniu strategii przywództwa kosztowego i zróżnicowania 128

Podsumowanie 141
Bibliografia 143
Spis tabel 157
Spis rysunków 158

158 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022