wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GRYWALIZACJA W ZARZĄDZANIU LUDŹMI


DZIOPAK-STRACH A.

wydawnictwo: CEDEWU, 2023, wydanie I

cena netto: 72.00 Twoja cena  68,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Grywalizacja w zarządzaniu ludźmi


Jeśli wahasz się, czy wprowadzić grywalizację do swojej organizacji − po lekturze tej książki z pewnością dostrzeżesz korzyści płynące z wykorzystania elementów i mechanizmów gry do pozytywnego oddziaływania na pracowników.

Pozyskanie i utrzymanie wykwalifikowanych pracowników jest obecnie największym wyzwaniem dla działów HR. Dynamiczne zmiany na rynku pracy i oczekiwania pracowników sprawiają, że organizacje poszukują innowacyjnych narzędzi skutecznie motywujących pracowników. Jednym z nich jest grywalizacja. Grywalizacja to zastosowanie elementów i mechanizmów znanych z gier w sytuacjach niezwiązanych z grami w celu wpływania na ludzkie zachowania. W obszarze HR wykorzystywana jest m.in. do budowania wizerunku pracodawcy, przyciągania kandydatów, wpływania na zaangażowanie pracowników i motywowania ich. Wywołuje pozytywne emocje i wprowadza element rozrywki.

Niniejsza książka jest pierwszą na rynku publikacją kompleksowo opisującą wykorzystanie grywalizacji w działach HR. Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji.


Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji. Dzięki wynikom uzyskanym w przeprowadzonym badaniu autorka udziela praktycznych wskazówek, w których łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje Czytelnikowi szereg narzędzi umożliwiających sprawne wdrożenie grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi.

Wstęp 7

Rozdział 1
Teoretyczne ujęcie gier i grywalizacji 15
1.1. Gry jako podstawa grywalizacji 15
1.2. Ewolucja pojęcia grywalizacji 33
1.3. Mechanizmy i elementy grywalizacji 52
1.4. Kontrowersje wokół grywalizacji 66

Rozdział 2
Grywalizacja z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi organizacji 73
2.1. Miejsce grywalizacji w procesie zarządzania zasobami ludzkimi organizacji - grywalizacja pracy 73
2.2. Wprowadzanie grywalizacji do organizacji - etapy i wymagania 90
2.3. Poziom skuteczności grywalizacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi 103
2.4. Zmiany pokoleniowe na rynku pracy i ich związek z implementacją grywalizacji 109

Rozdział 3
Zastosowanie grywalizacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji 117
3.1. Metody grywalizacji stosowane w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji 117
3.2. Zastosowanie metod grywalizacji w procesie doboru pracowników 120
3.3. Zastosowanie metod grywalizacji w procesie motywowania pracowników 132
3.4. Zastosowanie metod grywalizacji w procesie szkoleń pracowników 144

Rozdział 4
Grywalizacja w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji w ujęciu badań własnych 159
4.1. Cele, hipotezy i pytania badawcze 159
4.2. Metodyka badań i charakterystyka badanej zbiorowości 164
4.3. Wyniki badania ilościowego 169
4.4. Wyniki sondażu eksperckiego 177
4.5. Wyniki testowania hipotez i odpowiedzi na pytania badawcze 181
4.6. Koncepcja grywalizacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji 185
4.7. Dobre praktyki w stosowaniu grywalizacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi 187

Podsumowanie 191
Bibliografia 193
Spis tabel 207
Spis rysunków 208
Spis wykresów 209

210 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022