|
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ STRATEGICZNA JAKO KONCEPCJA ROZWOJU MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
GARNCARCZYK J. wydawnictwo: WYD UJ, 2023, wydanie Icena netto: 54.00 Twoja cena 51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przedsiębiorczość strategiczna
jako koncepcja rozwoju małych i średnich
przedsiębiorstw
Przedsiębiorczość strategiczna
jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i
zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju
przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie
okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje
się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich
przedsiębiorstw.
„Podjęta
w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako
koncepcji rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to
interesujący, aktualny i ważny problem badawczy. PS stanowi unikatowe
połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z
budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza
to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym
bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach
Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania
MAXQDA)”.
Z recenzji dr hab.
Anny Adamik, prof. PŁ
„Książkę
oceniam bardzo wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia
lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy
problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich
i studentów, jak również autorów
publikacji naukowych. Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku
oferty z tego zakresu”.
Z recenzji dr. hab.
Jacka Pasiecznego, prof. UW
Jacek Gancarczyk
– doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o
zarządzaniu, adiunkt w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale
Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w
Krakowie. Jego działalność badawcza i publikacyjna koncentruje się na
przedsiębiorczości, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz klastrach
przemysłowych. Posiada doświadczenie w krajowych i międzynarodowych
projektach badawczych (EU, USA, Japonia), zarówno jako
partner, jak i koordynator. Jest członkiem European Council for Small
Business and Entrepreneurship (ECSB).
290 stron, Format:
16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|