wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 58.50 55,58   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PODSTAWY UCZENIA SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWA


BRZEZIŃSKI M. WRÓBLEWSKA D.

wydawnictwo: DIFIN, 2024, wydanie I

cena netto: 58.50 Twoja cena  55,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy uczenia się przedsiębiorstwa


W książce zaprezentowano szerokie spektrum wiedzy związanej z zagadnieniami uczenia się przedsiębiorstwa.

Omówiono m.in.:

- uczenie się przedsiębiorstwa z perspektywy procesualnej,
- wewnątrzorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa,
- międzyorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa,
- oduczanie się w procesach organizacyjnych przedsiębiorstwa.

Zapoznanie się z powyższymi zagadnieniami pozwoli na lepsze zrozumienie procesów uczenia się przedsiębiorstwa i wykorzystywanie nowej wiedzy, dla przygotowania się do funkcjonowania w gospodarce opartej na wiedzy. Książka przeznaczona jest dla studentów uczelni ekonomicznych i menedżerskich, politechnik oraz uniwersytetów przyrodniczych, w których prowadzone są takie kierunki studiów, jak: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Ekonomia i Logistyka.

Wstęp
Marek Brzeziński

1. Uczenie się przedsiębiorstwa
Diana Wróblewska

1.1. Istota uczenia się przedsiębiorstwa
1.2. Organizacja ucząca się jako model w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem

2. Uczenie się przedsiębiorstwa z perspektywy procesualnej
Marek Brzeziński

2.1. Procesy uczenia się w warunkach globalizującej się działalności gospodarczej
2.2. Procesy i wielopoziomowość uczenia się przedsiębiorstwa
2.3. Procesy innowacyjne a uczenie się przedsiębiorstwa

3. Wewnątrzorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa
Marek Brzeziński

3.1. Produkcyjne uczenie się w procesach wdrażania innowacji technologicznych
3.1.1. Istota produkcyjnego uczenia się
3.1.2. Obliczeniowe formuły produkcyjnego uczenia się
3.1.3. Uczenie maszynowe w systemach produkcyjnych
3.2. Organizacyjne uczenie się w procesach wdrażania innowacji organizacyjnych (zmian organizacyjnych)
3.2.1. Istota organizacyjnego uczenia się zmian
3.2.2. Mechanizmy procesu uczenia się zmian
3.2.3. Kapitał intelektualny jako pomost organizacyjnego i międzyorganizacyjnego uczenia się przedsiębiorstwa

4. Międzyorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa
Diana Wróblewska

4.1. Istota międzyorganizacyjnego uczenia się
4.2. Benchmarking − uczenie się od najlepszych
4.3. Crowdsourcing − czerpanie z mądrości tłumu
4.4. Uczenie się w sieciach międzyorganizacyjnych

5. Oduczanie się w procesach organizacyjnych przedsiębiorstwa
Marek Brzeziński

5.1. Oduczanie się w procesach produkcyjnych
5.2. Nieco o organizacyjnym oduczaniu się

Zakończenie
Marek Brzeziński

Bibliografia

Spis rysunków i tabel

Dodatek
Marek Brzeziński

Dodatek 1. Koncepcja praktycznego stosowania zweryfikowanych formuł
Dodatek 2. Formuła J.R. de Jonga − ilościowego uczenia się

160 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022