wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 70.50 66,98   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRZYWÓDZTWO POZYTYWNE


ZBIEROWSKI P.

wydawnictwo: DIFIN, 2024, wydanie I

cena netto: 70.50 Twoja cena  66,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przywództwo pozytywne


Książka przedstawia autorską koncepcję przywództwa pozytywnego. Jest to pierwsze całościowe i empirycznie zweryfikowane podejście do stylu przywództwa, którego badacze pozytywnej nauki o organizacji poszukiwali od dłuższego czasu. Pozytywny lider dąży do doskonałości, czym dzieli się ze swoimi współpracownikami, zarazem umacniając ich i poświęcając się dla nich oraz stanowiąc dla nich etyczny wzór do naśladowania. Koncepcja przywództwa pozytywnego odpowiada na zapotrzebowanie naukowe, ale również praktyczne.

Przeprowadzone badania wskazują na to, że pozytywni liderzy swoimi zachowaniami i podejściem pomagają pracownikom lepiej wykorzystać ich talenty i pracować z witalnością i zaangażowaniem, w tym samym czasie osiągając wysoki stopień dobrostanu, kapitału psychologicznego (nadziei, optymizmu, poczucia skuteczności i rezyliencji) oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich.

Wstęp

Rozdział 1. Przywództwo pozytywne

1.1. Psychologia pozytywna i pozytywna nauka o organizacji
1.2. Dotychczasowe próby uchwycenia przywództwa pozytywnego
1.3. Przywództwo transformacyjne
1.4. Przywództwo służebne
1.5. Przywództwo autentyczne
1.6. Przywództwo etyczne
1.7. Koncepcja przywództwa pozytywnego

Rozdział 2. Pozytywne rezultaty przywództwa

2.1. Rozkwit – thriving i flourishing
2.2. Dobrostan hedoniczny, subiektywny i eudajmoniczny
2.3. Cnoty, siły sygnaturowe i ich wykorzystanie
2.4. Zaangażowanie w pracę
2.5. Kapitał psychologiczny
2.6. Organizacyjne zachowania obywatelskie
2.7. Empowerment psychologiczny
2.8. Powołanie do pracy

Rozdział 3. Modele wpływu przywództwa pozytywnego na pozytywne rezultaty pracownika

3.1. Wpływ przywództwa pozytywnego na rozkwit, dobrostan eudajmoniczny, wykorzystanie sił sygnaturowych i poczucie znaczenia pracy podwładnego
3.2. Wzmacnianie przez przywództwo pozytywne postaw i zachowań lidera wobec pracy
3.3. Wpływ cnót pracownika na efektywność i dobrostan oraz przywództwo pozytywne jako czynnik wzmacniający tego wpływu

Rozdział 4. Metody badań

4.1. Pomiar przywództwa pozytywnego
4.2. Badanie pierwsze
4.2.1. Próba badawcza
4.2.2. Zmienne i ich pomiar
4.2.3. Procedura gromadzenia danych i metody analizy statystycznej
4.3. Badanie drugie
4.3.1. Próba badawcza
4.3.2. Zmienne i ich pomiar
4.3.3. Procedura gromadzenia danych i metody analizy statystycznej
4.4. Badanie trzecie
4.4.1. Próba badawcza
4.4.2. Zmienne i ich pomiar
4.4.3. Procedura gromadzenia danych i metody analizy statystycznej

Rozdział 5. Wyniki badań

5.1. Badanie pierwsze
5.2. Dodatkowe analizy i robustness checks
5.3. Badanie drugie
5.4. Dodatkowe analizy i robustness checks
5.5. Badanie trzecie
5.6. Dodatkowe analizy i robustness checks
5.7. Omówienie wyników badań

Zakończenie
Literatura
Wykaz rysunków
Wykaz tabel
Załącznik

218 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022