wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 124.70 118,47   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SCALING UP DLACZEGO NIEKTÓRE FIRMY ODNOSZĄ SUKCES A INNE NIE


HARNISH V.

wydawnictwo: PWN, 2024, wydanie IV

cena netto: 124.70 Twoja cena  118,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Scaling Up

Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?


Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu!

Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym:
  • International Book Awards w kategorii General Business.
  • National Indie Excellence Award w kategorii General Business.
  • Readers' Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business.
Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes.

Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:
  • ludzie,
  • strategia,
  • realizacja,
  • pieniądze.
Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera.

Scaling Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Wprowadzenie. Narzędzia zwiększania skali 1
 
1. Ogólny zarys. Ludzie, strategia, realizacja, pieniądze 5
 
2. Bariery rozwoju. Przywództwo, infrastruktura i marketing 27
 
ZWIĘKSZANIE SKALI. LUDZIE 43
 
Wprowadzenie 45
 
3. Liderzy. AOF i AOP twojej firmy 51
 
4. Zespół. Przyciąganie i zatrudnianie 73
 
5. Menedżerowie (coachowie). Utrzymywanie i rozwijanie (kształcenie) zespołu 85
 
ZWIĘKSZANIE SKALI. STRATEGIA 101
 
Wprowadzenie 103
 
6. Rdzeń. Wartości, sens istnienia i kompetencje 111
 
7. 7 Warstw Strategii. Jak zdominować branżę 127
 
8. Jednostronicowy Plan Strategiczny. Narzędzie do planowania strategicznego 147
 
ZWIĘKSZANIE SKALI. REALIZACJA 167
 
Wprowadzenie 169
 
9. Priorytet. Uwaga, linia mety i zabawa 175
 
10. Dane. Wzmacniająca prognoza 189
 
11. Rytm spotkań. Puls organizacji 207
 
ZWIĘKSZANIE SKALI. PIENIĄDZE 227
 
Wprowadzenie 229
 
12. Pieniądze. Przyspieszenie przepływ—w pieniężnych 233
 
13. Księgowość. Napędzanie rentowności 243
 
14. Potęga Jednego. 7 najważniejszych dźwigni 257
 
Co dalej? 5 rzeczy, które możecie zrobić już teraz 275
 
Kluczowe zasoby Scaling Up 279

312 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022