wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KULTURA PRZYSZŁOŚCI JAK ZBUDOWAĆ ORGANIZACJĘ GOTOWĄ NA JUTRO


SMITH S. COX-SMITH S.

wydawnictwo: PWN, 2024, wydanie I

cena netto: 91.50 Twoja cena  86,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kultura przyszłości

Jak zbudować organizację gotową na jutro


Nikt nie wie, co przyniesienie jutro, ale kształtowanie kultury przyszłości pomaga się na nie przygotować. Świat stoi otworem przed tymi, którzy nie boją się tworzyć innowacji i potrafią przystosowywać się do zaistniałych okoliczności.

„Kultura przyszłości” to książka, która podpowiada, jak przedefiniować podstawowe założenia kulturowe, aby osiągnąć większą zwinność, elastyczność i gotowość na to, co przyniesie jutro.

Oto zestaw praktycznych technik i narzędzi, które pozwolą przygotować markę na przyszłość, a zespół do szybkiego reagowania – żeby organizacja jako całość przestała się oglądać za siebie, a wyjrzała ku przyszłości.

Autorzy przywołują wypowiedzi praktyków i analizują przypadki dotyczące funkcjonowania organizacji takich jak IBM czy ONZ. Na tej podstawie wyciągają konkretne wnioski dotyczące budowania innowacyjnych firm, które już dziś stawiają na jutro

„Pogłębione, a przy tym przejrzyste spojrzenie na jakże ważną kwestię kształtowania wizji przyszłości”.

– Lucy Kimbell, profesor Central Saint Martins przy University of Arts London

„Wnikliwe spojrzenie i konkretne wskazówki, jak odnieść sukces”.

– Nick Foster, futurolog i były dyrektor ds. projektowania, Google X

„Nieodzowny przewodnik po świecie, który przed nami”.


– JD D’Cruz, CEO, RSPO i dyrektor ds. strategii i innowacyjności, UN Development Programme

„Rewelacyjny poradnik, który podpowiada, jak uczynić myślenie perspektywiczne integralnym elementem strategii organizacji”.

– Jessica Bland, zastępca dyrektora Centre for the Study of Existential Risk, University of Cambridge


284 strony, Format: 14.8x21.0cm, oprawa miękka


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022