|
SEOBOOK PRAKTYCZNE ASPEKTY POZYCJONOWANIA
PRACA ZBIOROWA wydawnictwo: PWN, 2024, wydanie Icena netto: 86.90 Twoja cena 82,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka SEObook
Praktyczne aspekty pozycjonowania
SEO to wyjątkowa
dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, ale nie
odbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa.
Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym świecie analizują i rozkładają
na czynniki pierwsze najbardziej skomplikowany algorytm na świecie:
silnik Google. Wszystko po to, aby to strona ich klienta była wyżej niż
strona klienta innego specjalisty.
Trzymasz w rękach
połączoną wiedzę 12 branżowych wyjadaczy, specjalistów w
dziedzinie SEO, Contentu i Analityki. (...) Każdy rozdział to zamknięta
semantycznie całość, która ma swojego głównego
autora (mistrza w omawianej dziedzinie) wspieranego wiedzą i
konkretnymi przykładami kampanii od pozostałych autorów.
To przewodnik po SEO,
który jest skierowany do osób zarządzających
działami marketingu, specjalistów ds. marketingu,
którzy chcą wypracować sobie konkretną ścieżkę
specjalizacji, do właścicieli biznesów oraz po prostu do
wszystkich tych, którzy chcą zgłębić mistyczne działanie
Google, a są dopiero na początku swojej SEO-przygody.
Książka
ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu działaniami
SEO (które, lekki spoiler, zawsze muszą iść w parze z
doskonale skorelowanymi pozostałymi działaniami określanymi w ramach
strategii marketingowej). Ma pomóc w działaniach w zakresu
pozycjonowania w każdej organizacji - i tej małej, i tej dużej. Ma
również pomóc na każdym etapie
“zaawansowania prac SEO - niezależnie od tego, czy SEO działa
Ci od dawna (obiecujemy - nauczysz się lepiej wyciągać wnioski i
zwracać uwagę na zupełnie inne aspekty niż przed lektura) jak i dla
tych, którzy dopiero szukają zaufanego człowieka do tego
zadania specjalnego.
Ze wstępu
Autorami książki są:
Jakub Barabasz, Ewelina Ibek, Piotr Jacek, Dorota Kika, Marika
Kowalska, Krzysztof Marzec, Kamil Sroka, Alicja Stojek-Szewczuk, Łukasz
Suchy, Bartłomiej Tomczyk, Leszek Urban, Jakub Zeid -
specjaliści w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki, związani z
DevaGroup, jedną z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych agencji
SEM w Polsce.
312 stron, Format:
16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|